Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva ville du valgt...


MrWalker

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er så freidig å si moses starhawk 5-strenger. den dekker enda alle mine behov bedre enn alt annet jeg har prøvd.

mooses.jpg

edit: muligens med unntak av den alembicen de har på imers nå. ikke så godt å bli vant med i farta med alle knappene og form/størrelsen, men den feide ihvertfall over alle andre alembics jeg har prøvd, og de har ikke vært så ille de heller.

Endret av Phoncible
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uhyrlig vanskelig oppgave å velge bare et instrument... drømmen! :) Det er jo så mye fint, og dessuten så mange forskjellige behov... slap vs. finger, chords vs. speed, osv. osv. Men det måtte blitt min. 6 strenger (men kanskje ikke så mye mer, heller), og gjerne noe med annerkjente gener.

Det er nok to merker som står i en særklasse hos meg: Conklin og Fodera. Skulle jeg valgt, kunne det kanskje blitt noe som dette:

7whiteblack3.jpg

emp2walnut.jpg

På den andre siden sett, det kunne fort blitt en '62 Jazz bass, også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem fetisj du har for store basser, MrWalker :P

Kunne tenkt meg en Dean, 4 strenger, fretless. Også mod'a den litt :D

Da hadde jeg vært temmelig fornøyd.

Joda... jeg har sansen for basser med litt utvidet rekkevidde. Men det er stor forskjell på 4-, 5- og 6-strengere. Akkurat nå har jeg flere enn 2, og det synes jeg er ok. Man får lyst til å spille andre ting på en 4er enn på en 6er (forresten har jeg ingen 6er for øyeblikket, bare en 7er) :D

Mange basser man har lyst på, selvsagt... er glad jeg slipper å prioritere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.