Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har prøvd den nye Marshallen?


Anbefalte innlegg

Nei, egentlig forstår jeg ikke hvorfor, rett og slett fordi at allt som ble driti ut av ræva på Marshall i løpet de siste 5 årene, dvs. Valvestate er usansynlig dårlig, spesiellt når du må ut med 11000 for den søpla som de kaller "Høykvalitets Midi-preamp", æsj, ikke få meg til å spy!!!

Min mening om Marshallforsterkere, og for så vidt din mening også er uvesentlig for den sammenhengen det her er snakk om. Dette er et diskusjonsforum, et sted for meningsutveksling, ikke et sted vi trykker våre meninger inn i andres hjerner. Her er to setninger;

"Marshall er noe dritt, alle som spiller gjennom Marshallforsterkere er løkskaller."

"Jeg liker ikke Marshall, og skjønner ikke hvorfor noen vil spille på det."

Den første er et utsagn, og i en del tilfeller er det helt greit å komme med utsagn på den måten, men ikke når meningene er så bastante som det er snakk om her. Da er det bedre å komme med det man mener, og gjøre det klart at det kun er ens mening det er snakk om. Det sier seg på en måte selv, men den språklige forskjellen blir såpass stor at det er verdt å tenke på når man skriver innlegg. Det er ikke noe i veien for å ha sterke meninger, men det er noe i veien for å ikke akseptere andres meninger. Nei, det har ikke stått svart på hvitt noen steder på forumet at det ikke er aksept for andres meninger, men en god del av innleggene impliserer det, og det er absolutt verdt å tenke over. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ironi* Kult!!! Gestapo-regime!!!! Jeg foreslår at vi kicker ut alle som kommer med sine meninger, også har vi et meningsløst forum!!! Hurra... *Ironi slutt*

*Ikke Ironi*Ps. Fortsetter ting slik de har uttviklet seg nå en stund ender dette forumet opp som meningsløst uannsett...*Ikke Ironi Slutt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var i utgangspunktet, og er fortsatt; det er lite poeng i å spy ut hvor mye man hater produsent X i øst og vest, det er lite konstruktivt og utrolig kjedelig. Å ha meninger er positivt, og dette er et åpent forum og således et ypperlig sted å ytre disse meningene, men det må være lov å forvente at meninger blir ytret på en hensiktsmessig måte åpen for andres innspill.

Det lå forøvrig en 'viss' ironi i mitt forrige innlegg.. Ha en fortsatt god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.