Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sprøyting av gitar


tisi1

Anbefalte innlegg

har malt en del av mine gitarer selv, egne logoer osv. Jeg lurer på om det er flere som har gjort dette og som har noen tips på hva slags maling de har brukt.

Tenkte jeg ville poste sprøsmålet her for å se om det får noen respons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke akkurat nå. Har måttet slette de pga noe feil med pcèn. har malt på logoer til band og sånn. det er risky buisness,så du må være helt sikker på at du enten beholder gitaren til den dagen du dør, eller er så heldig at en fan av bandet du har malt logoen til kjøper gitaren.

male logo på gitaren min til et band og de kontaktet meg og skrøt veldig av det, det er kult å få respons fra bandet selv.

Don`t wanna tut my own horn, but tut- tut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk med djBjonik, han brukte vanlig spray-lakk, og malte den ellers hvite Aria Pro 2'en han fikk av skolen sin fadet grå. Men, han fikk gitaren, og det var derfor ikke et stort tap om den ble ødelagt, han måtte da også ta gitaren helt fra hverandre før han gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mala gitaren min!!

Ikke meg kanskje men ei veninne som kan tegna mala den for meg...

Grunna med vanlig benga-lakk, brukte hobby maling til dekor og lakket med spray lakk for å beskytte dekoret.

Ble veldig bra å fargen holder fint!

Kalle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.