Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store studio-tråden!


Morph

Anbefalte innlegg

Studio7F - Syv Fjell

Bergen

Mobil: 95205982

Epost: Studio-overbroen@Hotmail.com

Pris

150 kr pr. time

1000 kr for ferdig mixing av låt

Erfaring

Ett semi-profft studio (derfor billig).

Har lært meg selv og lage musikk, ingen skole eller kurs.

Har man google og gode veiledninger på nett kan man komme langt :)

Passer bra for R&B, Hip hop/Rap og Pop

Artister som har brukt studioet

Endre, 2bben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Norsk Lydstudio

www.norsklydstudio.no

Pris studio A: 500 kr timen.

Pris studio B: 400 kr timen.

Tlf: 32273710

Utrolig høy kvalitet på teknisk utstyr (high-end all the way) til en rimelig penge.

Skal du spille inn med samme type utstyr i andre studioer må man ut med rundt 800-1500 kr timen.

Har spilt inn EP der. Veldig effektive teknikere, man får mye ut av studiotiden.

Veldig entusiastiske og proffe produsenter (bl.a. Peter fra donkeyboy)

Et stort pluss er en leilighet de har der. Denne kan man bruke i innspillingsprosessen. Dvs at man slepper å booke inn på hotel, eller dra veien hjem.

utrolig behagelig.

Disse har jobbet/jobber med band som donkeyboy, DRM, jonas fjell, Taktløs ++

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Østland Lydstudio. http://www.ostlandlydstudio.no/index.html

Pris: 300kr/time. Projekter etter avtale. mastering: 390,- /låt.

Innspillingsplattform: Nuendo/RME

Sted: Kirkenær

Tlf/epost: 99 29 82 83 permorten2@live.no

Band/artister: Picazzo, Storm, Contrazt, Sorrywood, Hematat, Hildur, Veronica Axelsen, Menz Dagfinn Gressberg, Roger Græsberg & the anti-music bonanza, How green was the valley, Bjørnar Sømoen, Arne Waaler Brandt, Far & sønn, Fjellbu & Hagen, Arild Espen Aas, Virus +++++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer med studio på askøy utenfor bergen

Nuendo, rme-lydkort, apogee og benchmark konvertering.

UAD-1 og UAD-2 - kort

Preamper fra Avalon, SSL, Universal audio, Milennia, Focusrite og golden age project

Mikrofoner fra Peluso, Beyerdynamic, shure, electro voice, sennheiser, audio technica, audix, DPA

Lydisolerte, store rom. Stort vindu mellom kontrollrom og inspillingsrom. Tight akkustikk i inspillingsrommet. Vi har i tillegg et gigantisk "live" - rom med ganske livlig akkustikk.

Sofaer, kjøkken

Pris på forespørsel. Relativt rimelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Heisann!

Navn: Kaa Recording

Sted: Sandnes - Strandgaten 9 4309 Sandnes

Tlf: 93455667

E-post: berntovekaasen@mac.com

MusikkStudio som tilbyr Full studioproduksjoner, Demo innspilling, musikk til reklame og film, utdrikkningslag, Event. Drives av Bernt Ove Kaasen

Pris:

340 kr timen

Pakkepriser tilbys. Ta kontakt for mere informasjon

Artister/band/kunder som har brukt studioet

Electric Pavement, Fitzum Zemichael, Sprøyt, Trond Saure, Talking People,

Filmmusikk:

, NPF, DNB, Conventor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei. Her info om mitt studio:

Cantus Studio

Møllergata 37, 0190 Oslo

www.cantusstudio.com

97156620 - krisfol (at) gmail.com

Priser

Ta kontakt. Rimelige priser.

Utstyr og Beskrivelse

Et godt utstyr studio med high-end utstyr til en god pris. Sentralt i Oslo, like ved Rockefeller/Youngstorget. Blant det beste innen analogt og digitalt lydutstyr: mikser, kompressorer, pre-amper, mikrofoner og det som hører til i studio. Gode instrumenter og forsterkere fra blant annet Fender, Ampeg, Marshall, BadCat og Vox.

Artist/Band som har brukt lydstudioet

Aiming for Enrike, Norsk Råkk, Undertaker Circus, Rotvelt, Amnestiet, West Bank Robbers, Forcefed Horsehead, Loupland, Fork, Olafly, Offpist. Kai Eide, Killmotor Hill, Kjetil Mørland, Wild Man Riddim + mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Info om mine tjenester for lyd:

BitWave AS - http://bitwave.no/

I hovedsak fokus på live opptak eller on-location opptak. Jeg stiller med 72 linjer inn med høykvalitets Midas preamper. Dersom gode lokaler ønskes har jeg gode kontakter på alt fra hardtslåente trommesiloer, til knusktørre opptaksrom. 

Priser

Ta gjerne kontakt. For billigst og morsomst pakke anbefaler jeg at vi setter opp en live konsert, hvor jeg mikser og tar opp. Deretter klipper jeg sammen, også kan vi evnt dubbe og fikse eventuelle feil fra gig. Stiller også med kamera, og kan klippe video for dere.

Utstyr og beskrivelse

Jeg bruker Midas Pro 2C, samme som Metallica, U2, Coldplay, Eurovision Song Contest etc. Videre har jeg gode Crown forsterkere, og JBL kasser som lett spiller for 500 mennesker. For større konserter leier jeg inn det som trengs til gode priser.

Opptak skjer via 96kHz samples, 32 bit floats, over AES50 med mindre enn 4ms roundtrip. 
Jeg mikser med Reaper og Waves bundle, pluss tilgang til AxeFx II, Helix, Superior Drummer 3, GetGood Drums. Har du spesielle krav finner vi en løsning.

Artister/Band som har brukt tjenestene mine

Finn Kalvik, Ole Paus, Laagen Gospel, Celebration Gospel Choir, IMMETIC, ASSIMILATE, SUBMONUMENT med fler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.