Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wah - ~2000 kr.


ramb00m

Anbefalte innlegg

Den beste wah-pedalen jeg har prøvd er Fulltone Clyde Wah Deluxe. Den låter HELT VANNVITTIG bra, og har tre innstillinger (whacked, jimi, og en til...) som har forskjellige frekvensområder og rekkevidder. Whacked moden er sinnsykt, går veldig dypt og ganske høyt i frekvensområdet (kan minne litt om Petrucci's wah-lyd).

Eneste downside med den pedalen er at den koster 2900,-. Men er man ikke raka fant, vil jeg tro det er en god investering. Hvis du først skal legge i 2000 kr, ta å spytt i noen hundringser til, så får du pedal du kan ha resten av livet vil jeg tro.

Skulle gjerne hatt Fulltone sjøl jeg ass... hehe. Tror ikke jeg ville gått for den digitale BOSS'en. Mener å huske at jeg synes den låt skikkelig rompe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste wah-pedalen jeg har prøvd er Fulltone Clyde Wah Deluxe. Den låter HELT VANNVITTIG bra, og har tre innstillinger (whacked, jimi, og en til...) som har forskjellige frekvensområder og rekkevidder. Whacked moden er sinnsykt, går veldig dypt og ganske høyt i frekvensområdet (kan minne litt om Petrucci's wah-lyd).

Eneste downside med den pedalen er at den koster 2900,-. Men er man ikke raka fant, vil jeg tro det er en god investering. Hvis du først skal legge i 2000 kr, ta å spytt i noen hundringser til, så får du pedal du kan ha resten av livet vil jeg tro.

Fulltone Clyde Wah Deluxe. den skal jeg huske. sjekke ut =) ingen som har vel, til 2000 kr ? :o

Endret av Anarchy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.