Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vreng


Stian

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv å kjør en Ibanez Tone-lok SM7 SmashBox på en Crate amp, kjør på _litt_ Chorus, og slå deg løs! Høres utrolig bra ut!

Jeg spiller for det meste Death metal, men skrur man ned på driven, kan nok kombinasjonen brukes til snillere musikk óg, hehe...

Extol har hærlig lyd, noen som har hørt dem?

Opeth har genial lyd.

Metallica har faktisk rå lyd på enkelte låter/album. Master Of Puppets høres bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SANSAMP GT2 ALL THE WAY BABEH!!!!!  :mrgreen:

Har spilt gjennom en GT2 nå i snart ett år. Låter jævlig fett, men den har litt mye bakgrunnsstøy. Mangler også litt definisjon, har en tendens til å bli litt grumsete i bassen hvis du stemmer for langt ned.

Bortsett fra det så er den helt konge. Takler alt fra "fender clean" til rock til death metal.

Oppfører seg også som en rør-forsterker ved at du får en helt hærlig clean bare ved å skru ned volumet på gitaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extol har ikke hærlig lyd nei! Men steike! De skal ha for utførelse! FY SØØØREN altså! De folkan kan spille! Ole bruker bare en POD tror jeg.. Han gjorde ihvertfall det... Veldig fete folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Jeg bortbefaler Ibanez-pedaler :P

Noen som har prøvd den Fuzz Face pedalen? den fuzz pedalen som er rød og rund? Den er visst fet .

Dessuten låter Big Muff (tross det jævli komiske navnet) veldig veldig veldig veldig kult :D:DWee

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.