Web Analytics
Jump to content

DrumKitFromHell

Mr.Bungle
 Share

Recommended Posts

Jeg har eneren og toeren. Men jeg vil anbefale å skaffe den siste versjonen som er på sånn 7 CD'er eller noe. For eneren låter ikke allverdens bra, og toeren tar noe innihelvetes mye minne. Holder ikke med en gig engang der om du ønsker å gjøre noe som helst annet enn å laste trommer :P

henta det faktisk på imerslund igår haha, både superior og custom & vintage. fikk 40% rabatt når jeg bestilte begge. og, det er ikke på "7 cd'r ellerno" det er på 9 dvds! :blink: tok 4-5 timer å installere. 35gb med trommer. PR STK. gadd bare installere superior, klødde så i fingra etter å teste at jeg drøyde custom & vintage litt.

settet anbefales absolutt, utrolig mye muligheter, om du skal ha trommer som låter ganske realistisk er dette omtrent eneste mulighet. kan også sjekke bfd. krever dog mye systemkraft. med pIV 3,4 ghz sliter prosessoren med settet sammen med litt liveeffekter, og det er hakket før jeg fyller opp 1gb ram som jeg håper på å fordoble. er dog endel muligheter for å strippe så det blir lettere å kjøre, men du bør ha litt systemkraft å kjøre det på.

rakk ikke å bli helt dus med hihaten på den tia jeg fikk skrudd igår, samt at det ikke er noen av skarpene som har helt den lyden jeg liker. syns faktisk skarplyden fra gamle dfh var fetere. håper det er noe snadder i den andre boksen :D

@ Phoncible - hepps ... da vart DKFH Superior bestilt !!

...Sorry Baard ;)

ang. Linda så tror jeg det blir noe rett på nyåret .... har ikke hørt stort mer fra Tor ennå, men jeg mener bestemt han snakket om studiotid i Januar B)

Gleder meg !!