Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stryper videoer!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2) Bandet 'bare var' nazister.

Er det dumt å ikke ville sørge for at nazister får betalt regningene sine?

Sant nok, men det er heller, i mine øyne, lite i veien for å nyte god musikk bare fordi du ikke står 100% bak artistens standpunkter f.eks politisk.

3) Bandet spredte nazistisk budskap.

Er det dumt å ikke ville hjelpe til å spre nazistisk budskap?

Absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men det er heller, i mine øyne, lite i veien for å nyte god musikk bare fordi du ikke står 100% bak artistens standpunkter f.eks politisk.

Absolutt ikke.

Det er for så vidt mitt syn på saken også, og jeg ville vel igrunn (ved hjelp av et ekstremt eksempel) bare frem til at de fleste vel kommer til et punkt der et bands ståsted kan påvirke hvordan de støtter det bandet videre, uavhengig musikken, så det er ikke nødvendigvis dumt (ihvertfall ikke utover hva som er normalt menneskelig) som sådan om slik påvirkning finner sted.

Det er jo tross alt ikke for ingenting heller at så mange rockemusikere har et image og dyrker det, og man kan vel si at imaget i endel tilfeller kan sees på som endel av verket, akkurat som tekster og musikk, og personlig er jeg ikke så veldig opptatt av tekster, men jeg kan ikke dermed si at det er dumt om noen bestemmer seg for å slutte å høre på et band om tekstene av en eller annen grunn ikke tiltaler dem lenger.

Poenget mitt er vel å mane til en ikke-autoritær holdning til noe så komplekst som folks oppfatninger om og innstilling til kunst, men jeg ser selvsagt at det kan bli politisk korrekt og ende opp i at man ikke kan mene noe om noe. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bump*

Snakket om Rock, Jeg dytter den litt til, mot Metal.

Extol

Antestor

Bloodwork

P.O.D

Creed

Noen fler bra?

Jada: U2, Alan Jackson Garth Brooks, Phil Collins, Backstreet boys (det eneste boybandet som har greid seg etter at den verste boyband-bølgen strandet). Ikke akkurat rockere, men kjente musikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.