Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Beauty vs Jay Turser


Længis

Anbefalte innlegg

Tenker på å spandere på meg en ny gitar, og har blant annet sett litt på en 2 år gammel brukt Epiphone Black Beauty og en flunkende ny sort Jay Turser JT200. Begge selges for 4000,-. Noen som har noen formeninger? Syntes begge to er utrolig bra å se på, men har ikke fått prøvd noen av de. Har ingen erfaring med Jay Turser. personen som selger mener JT200 ble kåret til "årets gitar 2004" av Guitar Player, noen som vet om det stemmer? Foresten noen som vet hva en ny Jay Turser pleier å ligge på?

Gla` for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tenker på å spandere på meg en ny gitar, og har blant annet sett litt på en 2 år gammel brukt Epiphone Black Beauty og en flunkende ny sort Jay Turser JT200. Begge selges for 4000,-. Noen som har noen formeninger? Syntes begge to er utrolig bra å se på, men har ikke fått prøvd noen av de. Har ingen erfaring med Jay Turser. personen som selger mener JT200 ble kåret til "årets gitar 2004" av Guitar Player, noen som vet om det stemmer? Foresten noen som vet hva en ny Jay Turser pleier å ligge på?

Gla` for alle svar :D

Hei jeg har tre jay turser gitarer og di kan ikke samenlignes med epiphone. Epiphone er en dyr gitar og du får lite for pengene. Har også en gibson les paul og jay turser jt200 er mye nermere den i kvalitet en epiphone. Her er en nett side du finner mange jay turser gitarer

rebelimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du morsom eller?. lite gitar for pengene på en epiphone? er jo en av de beste "billigste" (får selvsagt billigere) gitar merkene..

har en Epiphone LP Bariton gitar... helt herlig å spille på syns den er på høyde med gibson. bortsett fra pickupene da.. bytta de til EMG med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.