Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig alternativ til borrelås?


Anbefalte innlegg

Noe billigere enn borrelås må nok bli billigere borrelås. Jeg har aldri hørt om noe som gjør jobben billigere, annet enn dobbeltsidig teip, men det er jo ikke akkurat noe en fester pedaler med...

3M Dual-Lock er mye dyrere, men er det desidert beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min borrelås sitter som bare F på pedalen, jeg har kledd hele pedalbrettet med filt da, så der har jeg brukt pappspiker(ikke spiker av papp, for de som trodde det) i tilfelle den ikke sitter så godt der, så nå er alt er som det skal være...ikkeno problem. billig er det også

tilsammen kom utgiftene på 0,- for meg, 3 meter fil=gratis , pappspiker=gratis , 5 meter borrelås=gratis

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo et Pedaltrain brett i julegave og til nå har jeg brukt borrelås som jeg har funnet på Price, noe som har fungert nesten bra hittil, men jeg vil ha noe som sitter bedre.

Borrelås har jeg allerede under pedalene og gidder ikke å bytte de, men hva burde jeg bruke på brettet? Filt som hans k? Men sitter pedalene godt nok da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... Men vil det funke å kle pedalbrettet i samme type stoff man dekka bil-høgtalara i? har litt trua på det skjønna du...

Hvis den harde siden av borrelåsen festes godt i det stoffet: Kjør på. Er vel noe lignende som er på pedalbrettet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo et Pedaltrain brett i julegave og til nå har jeg brukt borrelås som jeg har funnet på Price, noe som har fungert nesten bra hittil, men jeg vil ha noe som sitter bedre.

Borrelås har jeg allerede under pedalene og gidder ikke å bytte de, men hva burde jeg bruke på brettet? Filt som hans k? Men sitter pedalene godt nok da?

har borrelås og filt på pedalbrettet for jeg fant ikkeno grov filt, så bruker litt borrelås også.

men det finnes grovere filt som har en overflate som er nesten lik som den myke siden av borrelåsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.