Web Analytics
Jump to content

Soloer som ringetoner?

Eddie Van Halen
 Share

Recommended Posts

Herisann. Har fått meg ny mobil til Jul, og ønsker meg derfor noen fete ringetoner. Er det noen som har noen kule soloer, eller sanger å annbefale? Dette er noe av det jeg ønsker meg:

Dream Theater - Erotomania (klipp fra 3 min og 23 sekunder og utover.) :P

Deep Purple - Black Night (riffet)

AC/DC - Moneytalks (riffet)

Van Halen - Eruption (hele)

Det jeg ønsker meg er linker til sider som kan ha disse tonene tilgjengelige. Kom gjærne med andre forslag også. Takk på forhånd.

PS. Mobilen støtter "real tones".

Jeg har jo pianodelen fra Blind Faith av Dream Theater som midi på mobilen, lasta den ned via wap på www.jordanrudess.com

Du kan fett lage ringetoner selv med f.eks. Guitar Pro, eksportere til midi, laste den opp ett eller annet sted (jeg bruker home.no) og laste ned via wap.

Har litt peiling på web, så det skal ikke være noe problem. Har aldri brukt guitarpro, så det blir nok det vanskeligste. Skal spørre om jeg ikke får det til. ;)

Leis @ Spiller ikke gitar selv, og begynte å spille bass for en uke siden. - Uaktuelt.

Edited by Eddie Van Halen

jeg har en samsung telefon. Lasta ned en piano ringetone, men den ble så utrolig lav. Det var en midi fil. Er det da slik at den bruker andre formater enn midi kanskje? jeg må ha sånn annen tacky ringeringetone. (den er forresten ihvertfall ikke audio heller).