Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Smakebit fra ny CD


Rebbe

Anbefalte innlegg

Fett! Bra prestasjon det her, altså...Hvis jeg skal påpeke noe, så blir det at soloen kan virke litt oppstykket. Den består av flere små deler som, etter min mening, ikke utgjør noen helhet. Men grisebra spilt - som alltid.

Heia.

Soloen er spilt i ett take. Hadde tenkt å "konstruere" en solo, men vil gå for denne noe improviserte versjonen. Soloen er improvisert bortsett fra breaket før "hovedsoloen" tar til.

Kunne sikkert satt meg ned å "lært" meg soloen for så å spilt den inn helt striglet, men jeg vil ha litt løs feeling i den.

Setter stor pris på tilbakemeldingene fra dere. Dette er jo en kanon måte å bruke dette forumet på. Oss nerder imellom:)

Endret av Rebbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rebbe. du er gift med tanta til mikael (sønnen til terje) ikke sant?

Heisann. Det er riktig.

Mikael er en veldig talentfull musiker, blant mange andre talenter.

Hils Mikael fra meg da vel.

Windofpain: Eksperimenterer med software - gitaramp - løsninger for tiden. Er for lat til å rigge opp masse amp stash i studio. Har brukt NI Guitar Rig på den første versjonen (kun soloen) Bruker UAD-1 Nigel på den komplette versjonen. Det jeg liker med software amper er at jeg kan beholde spillingen, men eksperimentere med lyder/ amper i etterkant.

Er vel egentlig ute etter en saftig Stevie Ray Vaughan/ Lukather/ Mike Landau tone uten å dynge den i effekter.

Takk for tilbakemeldingene.

Endret av Rebbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.