Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone Explorer GOTH


Øyvind

Anbefalte innlegg

Hei, til våren har jeg tenkt til å kjøpe meg en EPIPHONE EXPLORER GOTH, og jeg lurer på om noen av dere kan si litt om hvordan den er å spille på... Jeg skal konfirmeres til våren og siden eldstemann setter standarden vet jeg at jeg får rundt 15.000 kr. Derfor har jeg lyst til å bruke 5500 av de på denne gitaren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en goth SG for lenge siden, var tålig fornøyd. MEN, de ser bedre ut enn hva de låter :P Den er ikke verdt 5500, for å være helt ærlig. Jeg gav 5000 for min carvin, og den er 10x bedre, minst! brukt da... likevel! For 5500 skal det gå an å plukke opp en brukt gibson explorer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det med svart explorer som er det jeg er mest ute etter ja, men problemet er at jeg ikke kan finne en Gibson Explorer til under 10000.... Det er ikke det med pengemangel, men det med at det er veldig mye penger å bruke hvis jeg ikke blir fornøyd med den...

EDIT: Jeg har også tenkt på en svart Gibson SG Special som jeg får for 9995 hos 3K som er ett kvarters kjøretur unna.... De har jo Gibson Explorer '76 for 10995 kroner...

Endret av Øyvind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ranguitars.com/_en/standard.htm - litt ned der finner du xplorer. Litt cheesy logo på headstocket, jeg er enig, men kvaliteten på disse sakene her skal være kanon. Temmelig fine specs har den jo også. Søk litt på metaltabs forumet for å høre hva eiere har å si om den. 900 euro m/hardcase er fin pris hvis kvaliteten er slik folk hevder den er.

Hvis ikke har du en gibby her: http://www.musikkweb.no/musikkpraksis/ann/ads.php?aid=95121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg mest lyst på en enestående gitar, noe som skiller seg ut fra mengden.... Men det er så jævlig vanskelig å finne noe sånt...

F.eks. Gibson Pete Townshend Les Paul Deluxe som desverre koster mer en 50.000.....

Endret av Øyvind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.