Web Analytics
Jump to content

Some Kind Of Xmas Song...

GonWild
 Share

Recommended Posts

Endelig fått surra meg rundt til å ferdigstille denne juleinspirerte låten jeg har hatt liggende på disken min siden i sommer. Har vært litt tiltaksløs i det siste, men når snøen kom så ble jeg gira :-P. Jeg synes nå den har et jule-lignende tema ihvertfall, så får de som ikke synes det, bare ta det for hva det er.

Utstyr brukt er det vanlige; Cool edit, sonar, pod xt, ibanez jem gitaren min og en fin og rød ibanez bass.

Last ned her: Some Kind Of Xmas Song...

For å ikke glemme visse deler mellom "øktene", laga jeg meg no enkle tabs, blant annet til soloen. Etter en liten finpuss tenkte jeg det kunne være skøy å bare legge ut dette også :-) Tab solo

Så for å bare toppe det hele har jeg spilt inn hele greia på video. Alt er i ett take, så gjør noen feil. Men vi sier det er litt av sjarmen hehe. "Stippa ned" låta, så det er bare trommer og bass som backing. Video (obs: 33MB..divx)

Jeg får et lite kick av å spille denne låta, og vil med selvsikkerhet tro at andre kan gjøre det også, så hvis ønskelig kan jeg gå igjennom bryet med å poste et backingspor.

go jul til alle gitarnerder! (..og mange takk til vår kjære moderator Jon Henrik, for hosting av disse filene.)

Edited by GonWild

• 3 weeks later...