Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 Vetta II


Phoncible

Anbefalte innlegg

Har kikka rundt ei stund etter en amp som egentlig vil passe mine behov. Har tenkt lenge på en Diezel Herbert, men den er litt i dyreste laget, og vil ikke akkurat utfolde seg hva den er god for på soverommet mitt, som for tiden.

Tenker da på en slik Vetta, for å ha en allsidig forsterker som spiller lekkert på lavt volum og er relativt enkel å ha med å gjøre mht flytting og sånt. Selv om diezelen gjør både steintung vrenglyd og lekker cleanlyd er den likevel ikke på langt nær like fleksibel som denne. Har idag en engl screamer som gjør det meste greit, men ikke utmerker seg spesielt på andre områder enn full peis metal. Nå har jeg jo en amp som gjør det ganske bra, så jeg har ikke lyst på en amp som begrenser seg til det.

Har gode erfaringer med Line 6 fra før, og har hørt mye bra om denne ampen. Skal se å få prøvd den et par runder også før jeg evt går til innkjøp, men det er uansett ganske mye flis for en slik amp + fotbrett så jeg lurer på; Noen som har erfaringer med Vettaen? Ting å tenke på? Er det like greit å kjøpe xt med atomic amp? Hvor finner jeg ampen billigst mulig? Er det noe å spare på å kjøpe fra f.eks statene, og må jeg isåfall bytte trafo? Vettaen har jo vært ute ei stund, så det er kansje muligheter for at det dukker opp noe finere utpå nyåret?

Ellers kan de værste rørfanatikerne spare seg for kommentarer om hvor dårlig alt digitalt utstyr er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.