Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

og hva syns Herrene om denne ?


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe.... til alle uvitene så er Ben Chafin den Dean Luthier med mest success hehehe....

....ok.... fikk linkene til bildene fra en kompanjong av Ben Chafin, ble umiddelbart litt skjelven, hvem vet, kanskje det går over.

Uansett har den ene hånda på'n !!

vi får se...... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe Will do Gnome !!

Han er kjent for å være en hard kritiker av basser, så det blir nok ikke anderledes denne gangen !

i første omgang får 100 utvalgte forhandlere hver sin bass til testing, den skulle de få om ikke så lenge..... neste uke tror jeg !!

Prisene er ikke så avskrekkende.....skal poste den meldingen jeg fikk av min gode venn Jay !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Bernt

I have the first one sold to a dealer on the way to me as we speak. I ordered the "blood red" 4 string in the small picture. That's the top of the line bolt on and it will sell for about $500, $550 for the 5 string.

It should be here Monday. The are only letting each dealer have one until January 15th when they officially come out. I'm like family so I'll see what I can do if they're as great as they look, and I'm a pretty tough critic!

Jay

Det er jo igrunn sinnsykt billig da.....eller hür ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben Chafin var Guitar Luthier for Dean Guitars helt til slutten av 90 tallet, da valgte han og starte for seg selv.

Han tok med seg hele staben han hadde hos Dean !

Ben Chafin er ansvarlig for de fleste nyere Dean modellene som for eksempel.... Dean Evo (gitar), Hardtail (gitar), Edge (bass), Rhapsody (bass), Stylist ( halvakustisk gitar/bass)

han har laget basser på bestilling, men aldri serie produsert en før nå, Gitarene hans sies og være helt i ypperste klasse, så jeg er fryktelig spent på Bassene han har kommet med nå !

Bass serien har forresten fått navnet Traben !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.