Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

POD XT modelpacks


Duckster

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på å kjøpe en POD XT, og har hørt om noe som kalles modelpacks. Dette hørtes rimelig skummelt ut, for hvordan legger man inn disse etterhvert som de kommer? Koster det noe? Laster man de ned og putter dem inn gjennom USB'en?

Takker så hemskt mye for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Modelpacks er bare tilleggspakker som gir deg flere forsterkere, kabinetter og effekter.

Har selv metal pakka som jeg er veldig fornøyd med. Kostet meg 49.99$ og man laster den ned på PC'n og så laster man den over via USB.

Du kan sjekke det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det følger med Modelpack " - et eller anna" i PODen også kan man kjøpe ekstra modelpacks og sånn. De man har i fra før er veldig greie, de. De ligger inne fra før av, men det gøyeste er å koble den opp mot PCen, kose seg med julegløgg og lage egne effekter og more seg..:)

EDIT: Zandor: Kjøpte du flere modelpacks altså? er de bra, eller sånn.. har jeg bruk for det?:P

EDITENGANGTIL: Sorry, jeg trodde du mente POD XT LIVE, men det gjorde du altså ikke! beklager, men da vil jeg anbefale modelpacks:)

Endret av Jingles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 300 kr dyrt ? .. sist jeg sjekka var ikke det mer enn en pizza og cola på dolly.. Ville nok hatt collectors classic hvis jeg hadde eid en xt.. Mye bra vintage simuleringer i den.

Ja, det er for dyrt når du allerede har betalt 3600 kroner for Poden, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FX-pakka er så og si verdiløs, ikke verdt en krone av det du betaler for den.

Det var vel å dra det litt langt. Synth-effektene er ganske ubrukelige, men det er en god det annet bra her, fex. Killer Z, Tube Drive, Vetta Juice, Boost + EQ, Expo Flange + et par interesante delays.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.