Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Scarified


Tronnlol

Anbefalte innlegg

NIIIIICE :D

Hadde du sakt dette var paul gilbert hadde jeg trodd deg på flekken :D Likte den gilbert lignende lyden svært godt, er det laney gilbert bruker? Jeg trodde det var et rack med ADA preamp jeg. Alle tumblene upp:D

Gilbert har faktisk brukt akkurat samme type som han har brukt her, og som jeg skal anskaffe selv B)

Tronnlol: Hvilket kabinett har du? Jeg får med et GS412V 4*12 kabinett. Også Laney

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NIIIIICE :D

Hadde du sakt dette var paul gilbert hadde jeg trodd deg på flekken :D Likte den gilbert lignende lyden svært godt, er det laney gilbert bruker? Jeg trodde det var et rack med ADA preamp jeg. Alle tumblene upp:D

Han brukta ADA MP-1 før...

hadde du gidda å prøvd deg på Scit Scat Wah? og kanskje posta den her :P:)

Kan en god del av den, men da må jeg lage et backing track først.....

Gilbert har faktisk brukt akkurat samme type som han har brukt her, og som jeg skal anskaffe selv B)

Tronnlol: Hvilket kabinett har du? Jeg får med et GS412V 4*12 kabinett. Også Laney

Bruker 2 Laney 2*12 cabs. Kjøpte de på Ebay.

Du som kan den låta her:

Du vet det første harmonipartiet? Så kommer man til et parti med et par arpeggioer, som går over til string-skips..Det er string skips sant? For det høres ikke ut som du spiller på det her opptaket.

Nydelig spilt forresten.

Det er string skipping jeg bruker der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilket GT ble denne låta transkribert? Hadde vært morsomt å prøvd seg på noe Gilbert. :) Skjønner jo at det er bra spilt når du bruker Ibanez... :D Hører dere alle dere Ibanez-ikke likere! :rolleyes:

Hysj......... Ikke røp at hemmeligheten vår ligger i instrumentet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Noen som kan drive opp dette lille "opptaket han har gjort av seg selv"? Den forrige låta kjenner man umiddelbart igjen som ren kopiering om man er PG fan... Det hadde vært interessant å høre på den her også for å se hva han har funnet på med denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.