Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bedre gitarsolo skal en lete LENGE etter!


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skal ikke glemme at Vai siterte Zappa. ;) Om Vai forguder Holdsworth... Den er vel litt drøy. :)

Vai, Satriani og Van Halen, for å nevne noen få, har ved flere anledninger gitt uttrykk for at de bøyer seg i støvet for Allan.

Jeg mener ikke å si at Allan er Gud og hevet over alt og alle, men det er et faktum at de fleste 'heltene' ser opp til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vai, Satriani og Van Halen, for å nevne noen få, har ved flere anledninger gitt uttrykk for at de bøyer seg i støvet for Allan.

Jeg mener ikke å si at Allan er Gud og hevet over alt og alle, men det er et faktum at de fleste 'heltene' ser opp til ham.

Jo, de har selvfølgelig stor respekt både for han og andre store artister. Hersker ingen som helst tvil om at mannen er et unikum. Men i bunn og grunn er det jo smak og behag. Hadde jeg hatt mer erfaring/lyttekunnskap innen sjangeren kunne jeg nok sagt at det er utrolig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyttet og lyttet, men må nok vedgå at Holdsworth ikke gir meg mye når det kommer til gitarspillet.

jau... må si meg enig der. Men tror denne jazz greia er en trengingssak som man bare må venne seg til å like... Var på konsert med holdsworth en gang. Er noen år siden, men det jeg husker er at det var fryktelig kjedelig, og alle låtene hørtes nesten like ut. Han spilte på amp fra line6 da yey !

Spent på åssen Holdsworth fikser biffen med å legge gitar på den kommende PlanetX skiva. Tony Mcalpine gjorde jo den forrige ganske heavy da, men holdsworth har jo en annen stil...så gleder meg til å høre åssen han legger løpet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.