Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er det med at det er så mange folk som digger Green Day?


Skydog

Anbefalte innlegg

Slik er det vel med de aller fleste. Det er jo en god del som irriterer seg over metall, og mange som irriterer seg over country.

Man har jo sine egne meninger. Selv syns jeg ikke Green day er noe spesiellt, men jeg bryr meg ikke at andre hører på det... (Egentlig forstår vel alle at dette va blank løgn)(Nei, forresten)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day har jo holdt på en stund da..det store spørsmålet er. Hvorfor rager de først nå inn på hitlistene?

listepop pønk med ultra teenage amerikansk skvipestemme er ikke akuratt det jeg hører på så ikke skyt meg om jeg ikke forstår musikken til dere GreenDay fans.. :rolleyes:

GreenDay er og vil for alltid være fjortiizzzzzzz :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green Day har jo holdt på en stund da..det store spørsmålet er. Hvorfor rager de først nå inn på hitlistene?

listepop pønk med ultra teenage amerikansk skvipestemme er ikke akuratt det jeg hører på så ikke skyt meg om jeg ikke forstår musikken til dere GreenDay fans.. :rolleyes:

GreenDay er og vil for alltid være fjortiizzzzzzz :D

Det er fjortis å si at det er fjortis. og spessielt med masse Z'er isteden for en simpel liten søt S

Og for å svare på spørsmålet: Fordi folk har forskjellig musikk smak og folk tørr å innrømme at de liker de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ganske dumt spørsmål...

Blir jo som å spørre hvorfor man liker musikk!

Jeg personlig liker ikke green day, jeg har ikke sansen for college rock...

Men green day er mange skritt foran resten av disse "punk" banda, det er i alle fall min mening...

De har et mer modent "sound", hvis dere førstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.