Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez Valvebee?!?


mboogie

Anbefalte innlegg

Jøss, jeg er faktisk overraska over hvor stygg de klarte å lage den ampen. Tror ikke den kunne blitt stort styggere, ville ikke hjulpet å klistre trynet til Michael Jackson på grillen engang.

Ja, det er jo viktig at det ser bra ut. Ibanez er mer for de som klarer å spille bra nok til at tilskuerne fokuserer på gitaristen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke fullt så viktig at en 5watter med 6,5" høyttaler ser bra ut, den er vel utviklet med tanke på gutterom/hybelspilling heller enn svære livejobber på Valle Hovin/Wembley og slik. Den er vel uansett så liten at man kan stappe den under senga når man får gjester (hvis man er flau over hvordan den ser ut, da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo viktig at det ser bra ut. Ibanez er mer for de som klarer å spille bra nok til at tilskuerne fokuserer på gitaristen. ;)

Jeg har igrunn aldri sagt at det er viktig at den ser bra ut, og ikke mener jeg det heller, men jeg synes det var slående hvor stygg de klarte å lage den, omtrent som om de virkelig la sjela i å lage tidenes styggeste forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunn aldri sagt at det er viktig at den ser bra ut, og ikke mener jeg det heller, men jeg synes det var slående hvor stygg de klarte å lage den, omtrent som om de virkelig la sjela i å lage tidenes styggeste forsterker.

herregud da, dan var da faen ikke så stygg

er virkelig noe jeg har litt lyst på, noen som vet hvordan den låter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det meste som kommer fra ibanez, så var den der skrekkelig stygg. Tviler på at rørene gjør noe spesielt for lyden der. Står ingenting om hvilket element det er som er i, og 6,5"-elemter låter som regel veps.

Ah, det er så befriende å vite at idiotiske personer holder seg langt unna merker som lager gode ting. Makan til dårlig reklame skal man lete lenge etter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtale er det nærmeste du kommer når du snakker om ting du ikke bruker selv. ;) Kidza azz...

Ja, jo. Jeg har hatt en Ibanez-gitar. Den var det verste jeg noen gang har spilt på. Har prøvd noen flere også. Masete gitarer. Må si det er rimelig suspekt av en intelligent kar som deg, å sitte her på et internettforum og kalle folk, meg, på halvparten av din alder for idiotiske personer. Ja, jeg har kalt her på forumet idioter, men jeg har som regel angret på det etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jo. Jeg har hatt en Ibanez-gitar. Den var det verste jeg noen gang har spilt på. Har prøvd noen flere også. Masete gitarer. Må si det er rimelig suspekt av en intelligent kar som deg, å sitte her på et internettforum og kalle folk, meg, på halvparten av din alder for idiotiske personer.

Står ikke alder, utdanning, bakgrunn eller noe i profilen som sier hvor gamle noen er, så da blir alt basert på uttalelsene de kommer med. Og idiotiske uttalelser kommer fra idiotiske folk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.