Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarvideoer


Roar

Anbefalte innlegg

  • Svar 818
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvilken som helst tulling ser at det ikke er malmsteen

Jeg bruker ørene, ingen som høres sånn ut bortsett fra Malmsteen sjøl.

det er ikke malmsteen... er det video med gitarsoloer er det gjerne den gitaristen som spiller det er film av........ høres ut som malmsteen ja, men det var ikke han det var bilde av på skjermen som spilte.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke malmsteen... er det video med gitarsoloer er det gjerne den gitaristen som spiller det er film av........ høres ut som malmsteen ja, men det var ikke han det var bilde av på skjermen som spilte.........

Godt mulig at det ikke var Malmsteen på filmen, men det jeg hørte var helt klart Malmsteen, ingen tvil om det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke malmsteen... er det video med gitarsoloer er det gjerne den gitaristen som spiller det er film av........ høres ut som malmsteen ja, men det var ikke han det var bilde av på skjermen som spilte.........

Han det er bilde av spiller bass, ergo er det ikke han som spiller gitarsoloen vi hører.

Marcello var 'on fire' forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken som helst tulling ser at det ikke er malmsteen

Jeg bruker ørene, ingen som høres sånn ut bortsett fra Malmsteen sjøl.

det er ikke malmsteen... er det video med gitarsoloer er det gjerne den gitaristen som spiller det er film av........ høres ut som malmsteen ja, men det var ikke han det var bilde av på skjermen som spilte.........

hva med å sjekke linken jeg posta.

http://www.westcoast-music.com/dvd_21.htm <--- denne altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke malmsteen... er det video med gitarsoloer er det gjerne den gitaristen som spiller det er film av........ høres ut som malmsteen ja, men det var ikke han det var bilde av på skjermen som spilte.........

Han det er bilde av spiller bass, ergo er det ikke han som spiller gitarsoloen vi hører.

Marcello var 'on fire' forresten!

du så vel med en gang at det var en som spilte noe som så ut som det som ble spilt....... mulig det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.