Gå til innhold
Gnome

Circus Maximus og Pagan's Mind

Anbefalte innlegg

Dette må være noe av det villeste jeg noensinne har vært med på. Kan poste litt bilder og sånt når jeg får tømt kameraet. Circus Maximus spilte sinnsykt tight, og Pagan's dro til bra de og. Det sykeste var å se Mats Eriksen og Mikael i Circus. Ekstremt for fremføring både på gitar og vokal, resten av bandet var utrolig bra de og.

Jeg snakket en del med Espen (nå eks keyboardist), han fikk Martin og meg inn klokken fire, så vi fikk møte hele gjengen og masse kult. Det feteste var da Jørn-Viggo kom bort og sa "takk for sist", og refererte til konsert og Deankveld i april.

Til alle dere som ikke har fått med dere disse to bandene før har en jobb å gjøre. Prestasjoner på ekstremt høyt nivå, og musikk som det til å headbange på stedet.

Og jeg spilte på bassene til Krokmo :P

Var opprinnelig 20år men Simon (Zimon) fra Dream Theater Norway fikk ordnet det slik at vi mindreårige også fikk komme inn. Begge bandene kommenterte mens de sto på scenen at det faktisk var oss som drev mesteparten av publikumsresponsen. Litt ironisk det der :P Det ble tatt enormt med bilder, skal se om jeg ikke får huket tak i de som tok fra DTN.

Endret av Gnome

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uffameg...... Hadde det banka inn i hodet at det var 20-årsgrense helt til jeg leste den tråden på DTforumet i går, men da hadde Zimon allerede levert listene :(

Aldri før vært så irritert på meg selv....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om å dra, bor jo 15 min unna Baråtti, men så fant jeg ut at jeg egentlig misliker musikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om å dra, bor jo 15 min unna Baråtti, men så fant jeg ut at jeg egentlig misliker musikken.

jeg bor også 15 min unna baråtti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fartsgrenser og ingen andre biler på veien, så bor jeg óg 15 min unna Baråtti :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fartsgrenser og ingen andre biler på veien, så bor jeg óg 15 min unna Baråtti :D

haha. nittedal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

«Time is an illusion. Lunchtime doubly so.» (D. Adams)

Så jeg bor også 15 min unna baråtti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor IKKE 15 min. unna Baråtti, men har derimot nylig også sett Circus Maximus live. Gutta spiller KANONBRA!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spilte faktsik med Michael i et band for endel år sia, flink fyr :)

Hyggelig å se at gutta har success (Y)

Saga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spilte faktsik med Michael i et band for endel år sia, flink fyr :)

En av de råeste sangtalentene jeg har hørt på lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste ikke om det jeg.

Men jeg bor 10 min unna Baråtti..

Endret av Steinern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor 8 minutter fra Baråtti (Med Sykkel :blink: )..

B):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.