Web Analytics
Jump to content

Circus Maximus og Pagan's Mind

Gnome
 Share

Recommended Posts

Dette må være noe av det villeste jeg noensinne har vært med på. Kan poste litt bilder og sånt når jeg får tømt kameraet. Circus Maximus spilte sinnsykt tight, og Pagan's dro til bra de og. Det sykeste var å se Mats Eriksen og Mikael i Circus. Ekstremt for fremføring både på gitar og vokal, resten av bandet var utrolig bra de og.

Jeg snakket en del med Espen (nå eks keyboardist), han fikk Martin og meg inn klokken fire, så vi fikk møte hele gjengen og masse kult. Det feteste var da Jørn-Viggo kom bort og sa "takk for sist", og refererte til konsert og Deankveld i april.

Til alle dere som ikke har fått med dere disse to bandene før har en jobb å gjøre. Prestasjoner på ekstremt høyt nivå, og musikk som det til å headbange på stedet.

Og jeg spilte på bassene til Krokmo :P

Var opprinnelig 20år men Simon (Zimon) fra Dream Theater Norway fikk ordnet det slik at vi mindreårige også fikk komme inn. Begge bandene kommenterte mens de sto på scenen at det faktisk var oss som drev mesteparten av publikumsresponsen. Litt ironisk det der :P Det ble tatt enormt med bilder, skal se om jeg ikke får huket tak i de som tok fra DTN.

Edited by Gnome

Uffameg...... Hadde det banka inn i hodet at det var 20-årsgrense helt til jeg leste den tråden på DTforumet i går, men da hadde Zimon allerede levert listene :(

Aldri før vært så irritert på meg selv....