Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gilmour med nytt album!


PerA

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå står det riktignok «jam» i tittelen, så det blir vel galt å tolke for mye ut av dette klippet. Men, var det bare meg som synes dette lot til å være uten noe som helst form for substans? Jeg skulle sagtens klart å forvente at det ikke var veldig gjennomført på en slik video, men noe som i alle fall kunne ligne på et lite høydepunkt hadde ikke akkurat skadet.

Den der skal jo ikke være på cden da. Det var sikkert bare en jam de snekret sammen for å ha en "julegave" til de som fulgte med på David sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er Fendern mye byttet ut med en Les Paul på dette albumet.

Han har vel alltid brukt mye annet på plater. Les Paul'en ble brukt på blant annet Another Brick In The Wall soloen.

For ikke å glemme Lewis'en på Money, Strat No. 1 på Coming Back to Life, Flere steel-gitarer, flere akustiske, Gretsch Duo-Jet, Gretsch Falcon, Telecaster, Fender Esquire. Desrsuten tror jeg ikke at det er samme Les Paul som brukes på ABItWpt2. Muligens er det den samme som er brukt under The Final Cut, etter videoene å dømme.

Poenget her er at han har brukt Fendern merkverdig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett den Cola-reklamen på linken som ble postet tidligere her omtrent sekshundreogtrettifire ganger, uten at jeg har klart å få opp et fnugg av Gilmour, merkelig.

Men, singelen «On an Island» ligger på iTMS, så den har jeg hørt, men har ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg synes om den enda. Delvis er det skimrende gitarpartier og harmonier som får meg til å grøsse, delvis synes jeg kanskje det av og til tipper over til å grense mot å være kjedelig. Dette siste er nok egentlig litt urettferdig, å forvente en ny DSOTM blir litt i overkant. Er jeg den eneste som får litt Meddle-feeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Håper Waters kommer ut med album snart.

Han påstår ihvertfall å jobbe med ett. Imens skal han gjøre skam på DSotM. ;)

Nå har jeg sett den Cola-reklamen på linken som ble postet tidligere her omtrent sekshundreogtrettifire ganger, uten at jeg har klart å få opp et fnugg av Gilmour, merkelig.

Hvilken link snakker du om? Hvis det var den jeg la ut, så meldte Brain Damage at den skulle være oppe til 2. mars, hvilket er i dag.

Endret av Tarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.