Web Analytics
Jump to content

Takamine EGM532SC, eksisterer ikke?

Torh
 Share

Recommended Posts

På sound1.no kan man finne en tilsynelatende fin Takamine EGM532SC. Så nesten så fin ut at jeg har litt lyst til å bestille den. Men jeg får ikke tak i noe særlig info om denne gitaren, hverken på takamines egne sider, eller på harmony-central for den saks skyld. Virker som et "ikke"-produkt. Er det noen som vet noe om denne gitaren?

Eller er det en skrivefeil fra sound1s side? Tviler egentlig, for man kan finne andre EGM532SC-gitarer fra andre nordiske nettbutikker, etter et google-søk.

• 5 months later...

På sound1.no kan man finne en tilsynelatende fin Takamine EGM532SC. Så nesten så fin ut at jeg har litt lyst til å bestille den. Men jeg får ikke tak i noe særlig info om denne gitaren, hverken på takamines egne sider, eller på harmony-central for den saks skyld. Virker som et "ikke"-produkt. Er det noen som vet noe om denne gitaren?

Eller er det en skrivefeil fra sound1s side? Tviler egentlig, for man kan finne andre EGM532SC-gitarer fra andre nordiske nettbutikker, etter et google-søk.

Det siste tallet der tror jeg står for fargen på den.

Og hvis du da kutter ut M i modellnavnet (ingen av modellene til Takamine har denne) så ligger det en del tester på Harmony Central :)

Men det er jo mulig jeg tar kjempefeil :unsure: Er jo alltids mulig å sende Sound1 en mail, de er ganske flinke å svare...

Edited by shakudu

Det stemmer at det siste tallet står for hvilken farge det er.

Jeg har en EG531SC.. Den er svart. Det finnes en EG530 også, den er lys.

Søk på EG531SC/EG530, da finner du hvertfall en helt lik gitar i annen farge...