Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Takamine EGM532SC, eksisterer ikke?


Torh

Anbefalte innlegg

På sound1.no kan man finne en tilsynelatende fin Takamine EGM532SC. Så nesten så fin ut at jeg har litt lyst til å bestille den. Men jeg får ikke tak i noe særlig info om denne gitaren, hverken på takamines egne sider, eller på harmony-central for den saks skyld. Virker som et "ikke"-produkt. Er det noen som vet noe om denne gitaren?

Eller er det en skrivefeil fra sound1s side? Tviler egentlig, for man kan finne andre EGM532SC-gitarer fra andre nordiske nettbutikker, etter et google-søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

På sound1.no kan man finne en tilsynelatende fin Takamine EGM532SC. Så nesten så fin ut at jeg har litt lyst til å bestille den. Men jeg får ikke tak i noe særlig info om denne gitaren, hverken på takamines egne sider, eller på harmony-central for den saks skyld. Virker som et "ikke"-produkt. Er det noen som vet noe om denne gitaren?

Eller er det en skrivefeil fra sound1s side? Tviler egentlig, for man kan finne andre EGM532SC-gitarer fra andre nordiske nettbutikker, etter et google-søk.

Det siste tallet der tror jeg står for fargen på den.

Og hvis du da kutter ut M i modellnavnet (ingen av modellene til Takamine har denne) så ligger det en del tester på Harmony Central :)

Men det er jo mulig jeg tar kjempefeil :unsure: Er jo alltids mulig å sende Sound1 en mail, de er ganske flinke å svare...

Endret av shakudu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.