Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prosjekt , dette må nesten høres :)


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Hey hey!

Vi er da , 7 stykker fra Musikklinja i sandefjord , som har satt sammen et slags jazz - fusion - funk , ja , vi legger til nye sjangere hele tida ;) hehe ..

Består av :

Jonas Vemøy - Trompet

Markus Wahl - Tenor Sax

Eivind Siljeholm - Trommer

Martine Furulund - Vokal

Goran Obad - Gitar

Nils Martin Larsen (meg)- Alt Sax og Sopran Sax

Sturla Hinze - Bass

Dette er et opptak vi har gjort nå i helga , og den er umixa foreløpig (mixa Litt , men ikke klart)

Men jeg ville at dere skulle høre , så jeg legger ut en link alikevel , hør på musikken nå da , og ikke lyden ..

Håper dere liker det...

Nilsefix

http://www.home.no/nilsefix/nedlastinger_og_linker.htm

Det er den som heter Away :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en kompressorbruk du har på trommene :) Men det skulle jeg jo ikke kommentere :)

Synes den begynner veldig bra. Fin stening på starten. Og så har hun en fantastisk stemme.

Eneste jeg vil kommentere er at jeg synes det blir litt kjedelig med den samme akkordrekken hele tiden, selv om dere forandrer dynamikken. Kanskje prøve å få til et lite break inni der et sted. Og arre litt tightere. Men dette er vel bare en skisse, har jeg skjønt riktig?

kult det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe kompressor på etter hva jeg vet .. Kan hende mr. Gitarist har satt på noe uten at jeg vet om det ... Blir ikke sånn trommelyd på den endelige ...

Dette er et opptak vi skal beholde lissom ..

Vet ikke helt om jeg er enig i at den samme akkord greia blir kjedelig , men vi har da alle hver vår mening ... Vi skifter lissom stemning og dynamikk ganske mye i låta .. litt mindre enn når vi spiller den egentlig ... men fortsatt ...

Takk for feedback .. og ja , jeg vet , vokalisten har ultra-fin stemme ...

Hva syntes dere om over-sax stemmen da ;) hehe ... siste soloen ;)

Dæts mi

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Må være en kompressor der. eller så er det noe annet rart...hør rundt ca 3.20: Enten er det trommene, eller så er det lagt en liten kompressor på hele for å mastre litt bare.

Jeg savner fremdeles en liten break i akkordene selv om det er en dynamisk forandring. Smaken er som baken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere ha :)

Jeg har gitar som hoved instrument , hadde sax i fjor da ... men det snakker vi ikke om ;)

Det eneste kjipe , er at sax-soloen på slutten som jeg spiller ikke høres ut som en sax , men en eller annen form for saxotrompet ;) ..

eq feil fra mixern :/

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.