Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Basswank


wemissyou

Anbefalte innlegg

Herregud for en SYKT elendig amatørmessig innspilling. Jeg fikk med meg mer om hvorfor dere hadde skateboard i ganga enn noesomhelst av hva du skulle spille. Skal du uppe noe på et gitarforum, så kan du jo prøve å spille litt i samme slengen.

Eneste som var kult var de siste 3 sekundene med slapping, og det var bare nogenlunde.

Og koble til en forsterker da mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. saken er den her. Jeg AXL overnattet hos wemissyou. Vi hadde vært ute og kjøpt grøt, og da vi kom hjem fikk en annen som var der den ganiale ideen at jeg skulle prøve sossejakka til lillesøsteren hans. Det så så jævli latterlig ut at jeg ville feste det til film. Så satt jeg der med louderbassen til lillebroren til wemissyou og spilte dritt. Vi lo masse av hvor teit opptaket var og kom på at vi måtte legge det ut på gitarnorge på kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger nok en slik en

og når jeg trykker på mirror 1 kommer det opp en blå skjerm, på mirror to er det russisk ellerno

men nå ødelegger vel vi tråden for trådstarter, kan resten av instrukser sendes på pm?

Endret av hans k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.