Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar og Kulde


Jonathan

Anbefalte innlegg

har fått bud 2 ganger samtidig på Email og PM/Forum, akkurat samme tidspunkt... så har regnet med at det er samme bruker som har spurt både over forum og mail, og da har jeg svart over mail.. men beklager om det ikke er tilfelle.

Gitaren er ennå til salgs... men gmail'en min har vært fucka i nesten 2 dager nå.. så kontakt på necrodeath2k@hotmail.com til jeg får fixa gmail igjen.

beklager for ikke å har svart(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarer er laget av tre som reagerer på varme og kulde. Varme og kulde bør i størst mulig grad unngås.:)

Gitarer bør oppbevares i rom med jevn temperatur og luftfuktighet. Ved relativt små bevegelser vil de gå tilbake til normalt når de får aklimatisert seg til normal temperatur. Ved større påvirkning kan de ta varig skade. Hvis gitaren har en midlertidig skade vil det være dumt å gjøre noe med den (litt avhengig av operasjonen er reversibel). Hvis du pusser ned noen bånd nå, kan det være at du finner større feil/mangler når/hvis gitaren går tilbake til normal igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic men siden du selger gitarer er det ik normalt å svara folk når di spør deg om den er solgt da???? går du under useriøs bruker her på forumet eller? :angry:

[/quot

ok da er alt i orden :) men har ik fått noe svar på mail eg altså...

var ik eg som skulle ha men vi får se om han har skaffet seg ellers tar eg kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.