Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykeste gitarspill jeg har sett på LENGE...


aiwass

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Yngwie blacksteen: Sånne derre wankere speller bare fort, kanke spella med FEELING."

Ironisk at du har yngwie i nicket ditt da

Hehe, bare min lille parodi på de som ikke greier å sette pris på slikt gitarspill. Denne videoen er ekstremt bra, John McLaughlin er fantastisk og Paco DeLucia er helt overnaturlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk... jeg glemmer det nå og da, men når jeg ser videoer som denne, så blir jeg minnet på i hvilket helt egne divisjon Johnny Mækk befinner seg mht alternerende plektring på akustisk.

Tror også jeg kunne ha gitt noen tær for å eie tonen til Paco De Lucia...

Endret av windofpain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk... jeg glemmer det nå og da, men når jeg ser videoer som denne, så blir jeg minnet på i hvilket helt egne divisjon Johnny Mækk befinner seg mht alternerende plektring på akustisk.

Nei, det er virkelig ikke mange som kan måle seg med ham når det kommer til det. Blir helt svimmel av å se hvordan han suser gjennom selv de mest mannevonde gripebrettmønstre. Og snakker om brutalt plekterattack!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både vakkert og rask.

Dette er feeling, har ikke den mekaniske greia over seg.

jeg har ikke noe i mot at folk spiller raskt, men de fleste av dem gir meg ikke den samme go' følelsen jeg får av dette.

Kan ikke jeg ha egne meninger utan at folks skal poste småsyrlige ironsike poster?

Yngwie blacksteen: jeg synes erlig talt at du er ganske barnslig. kan ikke du bare leve med at ikke alle liker det samme som deg?

Kan vi ikke heler agree to disagree? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngwie blacksteen: jeg synes erlig talt at du er ganske barnslig. kan ikke du bare leve med at ikke alle liker det samme som deg?

Kan vi ikke heler agree to disagree? :)

Når du har sett like mange usaklige, respektløse og smakløse kommentarer som jeg har sett så skjønner du kanskje min holdning litt bedre. Det handler ikke bare om å ha andre meninger, men også respekt og ganske enkelt å tenke seg om før man skriver et innlegg.

Men dette kan diskuteres i en annen tråd, denne handler om McLaughlin og DeLucia. Beklager det lille 'sidespranget'. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.