Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trommemaskin?


LTBR

Anbefalte innlegg

Jeg fant frem min gamle Digitech RP100 igår, den er omtrent ikke brukt da jeg ikke liker lyden den lager. Men den har en jævlig kjekk funksjon som jeg nesten hadde glemt av. Den har innebygd 30 forskjellige trommerytmer som man kan jamme til med gitaren, det var faktisk ganske kult.

Så kommer spm: finnes det en boks som har kun trommemaskin som ikke ødelegger gitarsignalet på tur inn i ampen? Altså som en helt vanlig effektpedal eller lignende som man kobler mellom gitar og amp bare at den har noen innebygde trommerytmer med variabelt tempo og ikke fullt av psyko lyder? Lette litt inne på Sound1 men kunne ikke finne noen.

Endret av www.dynamite.name
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bra, men den har sikert ca 3000effekter og muligheter som jeg ikke trenger:) Jeg ser jo sånne effektbokser med alskens effekter for ca 1000 kr og de er inkludert trommemaskin.

Jeg er altså ute etter KUN trommemaskina for å gjøre jamminga på hjemmebasis litt mere spennende:) Hadde også vært tøft med en sånn boks som også inneholdt standard bass og gitarganger sånn at man kunne øvd bedre på soloer og improvisasjon. Finnes det noe sånt eller har jeg funnet opp noe som må være en gitarist`s store drøm nå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.