Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp Trickster med kjøp av stack eller eventuell kombo.


Captain Koala

Anbefalte innlegg

JCM800 er bra, men ikke så veldig allsidig.

pluss at vis det er en 100watt top så må du drepe deg selv og alle andre i nærheten med lydnivået du må opp i for og få skikkelig go vreng.

en mesa f-50 tror jeg skulle være bra. vis du ikks synes det blir høyt nok så kan du bare koble den til et ekstærnt kabinet.

Hvilken prisklasse havner den i sånn cirka? (Da tenker jeg brukt)

Ser forresten at listeprisen ligger på cirka 14 laken, det høres bra ut.

Anyways, på Kickmusic står det "Mesa/Boogie F-50 Medium Head", også er det bilde av en kombo. Er ikke head det samme som topp?

Isåfall, tipper jeg det er denne. (bildet var litt stort)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en 2210, dvs tokanals JCM800. Ikke den beste clean'n lyden jeg har hørt akkurat, men vri på litt (evt OD pedal) og du får en finfin semi-overdrive blues lyd. Har forresten et ekstra gain stage også, så den har mer gain enn vanlige en-kanals JCM800 amper. Trenger ikke vri på alt den har for å få god vreng lyd (selv om det hjelper :D ). Men du får go vreng på lavere volum også, uten hjel av pedaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken prisklasse havner den i sånn cirka? (Da tenker jeg brukt)

Ser forresten at listeprisen ligger på cirka 14 laken, det høres bra ut.

Anyways, på Kickmusic står det "Mesa/Boogie F-50 Medium Head", også er det bilde av en kombo. Er ikke head det samme som topp?

Isåfall, tipper jeg det er denne. (bildet var litt stort)

Det er en topp ("head").. med mindre det er noen veldig små 2" høytalere inni der :P:)

Endret av brownstone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en 2210, dvs tokanals JCM800. Ikke den beste clean'n lyden jeg har hørt akkurat, men vri på litt (evt OD pedal) og du får en finfin semi-overdrive blues lyd. Har forresten et ekstra gain stage også, så den har mer gain enn vanlige en-kanals JCM800 amper. Trenger ikke vri på alt den har for å få god vreng lyd (selv om det hjelper :D ). Men du får go vreng på lavere volum også, uten hjel av pedaler.

Høres veldig kult ut. JCM800 er jo essensen av (hard) rock :D (Er glad i AC/DC)

Hvor mye kunne du tenkt deg for "bare" toppen?

Det er en topp ("head").. med mindre det er noen veldig små 2" høytalere inni der :P:)

Jøss. Begynner å like f-50 jeg :D

Jeg tror jeg har mer lyst på et stack enn jeg har lyst på en kombo.

Pleier det å følge med flightcaser og slikt? De er jo kjekke å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.