Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye skiva til Neal Morse


AlexanderT

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt?? «?» altså. Question Mark. Spørsmålstegn.

Det har jeg. Må si jeg elsker produksjonen på den. Låter fantastisk bra på stereoen min. Noe som kan gå meg på nervene av og til, er disse elementene som går igjen i all musikken han har skrevet. Allikevel så lykkes han gang på gang (han er sånn samlebånd albummaker) med å lage sanger som virkelig fenger. Ingen tvil om at han synger fra levra.

Instrumentalpartiene begynner dog bare å bli mer og mer forutsigbare for hver gang. Han har denne ganga fått med seg blant annet Rudess. Har ikke forska så nøye på hva han har bidratt med though.

Neal Morse viser iallefall hvem som er balladekongen. Inside His Presence får ryggpelsen til å lette. :D

Flere fans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt?? «?» altså. Question Mark. Spørsmålstegn.

...

Neal Morse viser iallefall hvem som er balladekongen. Inside His Presence får ryggpelsen til å lette. :D

Flere fans?

Meg.

Har han gitt ut ny plate, altså?

Må ha! De to forrige (Testimony og One) er jo fantastiske - det er forsåvidt Spocks Beard også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg forhåndsbestilte albumet i oktober og fikk det i posten på utgivelsesdatoen signert :D

Jeg elsker albumet, det er fantastisk bra. Har One og Testimony jeg og, dritbra album. Jeg hadde ventet litt flere likheter med Transatlantic siden det jo er snakk om Portnoy og Morse samt Roine Stolt som gjesteartist.

Veit også at Jordan Rudess og Alan Morse (Spocks Beard) har fått være med på albumet.

Har vært storfand en god stund nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra plate !!

bør definitivt kjøpes om man liker Morse ...

Fikk forresten "hitman - a musical by Neal Morse" her omdagen :D

sterk musical ... CD'n er spekket med diverse låter av litt forskjellig kvalitet ... samlet materiale fra 1990 til i dag eller no i den gata ... med kommentarer fra Neal mellom låtene !!

Endret av Mr.Bungle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.