Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilde av min gitar...


The Euphor

Anbefalte innlegg

Bare en tonepot? Er det standard på JEM-gitarene eller noe spesielt med denne? Har 'håndtaket' noen fornuftig funksjon (akustikk etc? vet det ikke er spesielt for denne JEMen, men spytter ut spørsmålet likevel jeg). Og hvorfor jentenavn på gitaren? Meningsløs, dyr og fargerik? ;) Skal ikke rakke ned på gitaren, har ikke noe problem med å innse at det er snakk om utrolig bra gitarer til det de brukes til, bare ikke min greie, men det skal jeg ikke laste andre for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt betalte jeg $499. Det inkluderte en del reparasjoner på gitaren, den hadde kraftig slitasje på baksiden pga belte, ca 10 cm i diameter. Samt flere dype hakk gjennom lakk på front og rundt om. Disse ble bygd opp, og gitaren deretter lakkert.

Frakt var inkludert i prisen, levert på døra, uten noe tull med toll. Fraktet som brukt gitarkropp, som det faktisk var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tonepot? Er det standard på JEM-gitarene eller noe spesielt med denne? Har 'håndtaket' noen fornuftig funksjon (akustikk etc? vet det ikke er spesielt for denne JEMen, men spytter ut spørsmålet likevel jeg). Og hvorfor jentenavn på gitaren? Meningsløs, dyr og fargerik? ;) Skal ikke rakke ned på gitaren, har ikke noe problem med å innse at det er snakk om utrolig bra gitarer til det de brukes til, bare ikke min greie, men det skal jeg ikke laste andre for.

Én tonepot er standard ja. Den er av en type som kan justeres mens du spiller, slik at de ulike mikrofonene kan utnyttes optimalt i forhold til smak og behag... :wink:

Håndtaket har ikke noen fornuftig funksjon, per definisjon forandrer den gitarens soniske kvaliteter, men det er vanskelig (om ikke umulig) å si hva som forandres hvor mye.

Jentenavn sier du. Jeg sier heller at jeg vil tilnærme meg gitaren på flere enn de rent fysiske nivåene, og en måte å bli 'venn' med gitaren er å ikke se på den som et objekt. Min gitar er for meg en vakker kvinne, uansett hvordan den skulle sett ut.

Fargerik er den, passer meg veldig bra.

Sarah har ikke kostet meg dyrt. Finnes mange billigversjoner av andre merker som koster det samme ny... :wink:

Meningsløs? Kommentar overflødig.

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam du liksom...

Rootbeer blir jo ikke enklere å få tak i ettersom tida går nei, det er sant, men det er nå bedre med en RB med nydelig custom lakk enn en ripete og skjemt original.

Sier meg enig med Frodrik.

Vakreste finishen jeg noen gang har sett på en gitar. Vel verdt pengene, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.