Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jackson js30 king v


jackson js30

Anbefalte innlegg

:D

jeg(min mening) hadde heller tråla bruktmarkedet, jeg gjorde dte selv på min andre gitar og fant min kjærlighet her på gitarnorge, er så utrolig glad for at jeg kjøpte brukt nå

ENIG!!

Har du 3k, så sats på brukt, en ny gitar til 3000 kroner er som oftest bare drit, unnskyld uttrykket.

Hans, jeg dro sammen ordet "bruktmarkedet", fordi jeg ikke klarer å se orddeling. Jeg er rettskrivningsnazi, what can I say?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha V-gitar som eneste elgitar må suge vilt... Er ikke altid man har lyst til å stå, eventuelt sitte ukomfortabelt, når man spiller.

det stemmer, ville heller satsa på en fat strat eller les paul type,kanskje en ibanez(hvis det da er metal du er ute etter?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en fender stratocaster copi, men vil ha noe litt kulere nå som jeg er blitt bedre

en kulere gitar fordi du er bedre?

selvom du er bedre betyr det ikke at du skal ha en kulere gitar, de fleste tenker sånn men jeg skal love deg at på lang sikt blir du mer fornøyd med en strat/lespaul/rg/dinky formet gitar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.