Gå til innhold
metal dude

wha-wha

Anbefalte innlegg

hei jeg har lyst til og kjøpe meg en wha-wha har dere noen tips.Jeg skal kjøpe en ordentlig wha-wha ikke noe crap så drere trenger ikke ta hensyn til prisen bare svar dere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan starte med å lese denne tråden her hvor temaet akkurat var oppe. Så kan du søke og se om andre har diskutert dette før, og så kan du stille evt spørsmål om ting du lurer på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

av de der hadde jeg jeg kjøpt hendrix, signatur greier er som oftest overprisa ihvertfall når det kommer til pedaler. hendrix pedalen derimot er dritkul, en av de bedre wah pedalene jeg har prøvd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bossen og jimi sin jeg står mellom. Den bossen har jo flere typer wha lyder da er disse bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en Jimi hendrix wah.. Låter utrolig bra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synest boss sin har drit lyd. Jeg prøvde den i musikkforetningen har i byen. Alle lydene var ikke skikkelig utført så det kom bare halvbra lyder istedet for å ha en gjennomført bra lyd. Noe bra med den er at den har optisk switchingg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt i den andre tråden har jeg to wah wah'er til salgs så det er bare å ta kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.