Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shawn lane plater?


Jingles

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke Shawn Lane plater i noen norske butikker=(

må jeg bestille fra USA eller vet dere om noen som selger? er først og fremst på utkikk etter powers of ten plata. Har sjekka CDON, PLay, platekompaniet og de fleste butikkene i Kr.Sand=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powers Of Ten er out of print, så den ville jeg lastet ned med god samvittighet. De selger live-versjonen av plata på hjemmesiden hans, men hør heller studioversjonen av plata først. Kult at du sjekker ut Shawn Lane sin musikk forresten. :)

Han har gitt ut flere plater med Hellborg. Noen som vet om de er tilgjengelig på lovlig vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powers Of Ten er out of print, så den ville jeg lastet ned med god samvittighet. De selger live-versjonen av plata på hjemmesiden hans, men hør heller studioversjonen av plata først. Kult at du sjekker ut Shawn Lane sin musikk forresten. :)

Han har gitt ut flere plater med Hellborg. Noen som vet om de er tilgjengelig på lovlig vis?

hehe.. har du powers of ten plata alexander?;)

shawn lane er jo dødsrå, har lissom sett liveversjonen av gray pianos flying, og det er jo helt fantastisk!=)

bare litt surt at jeg ikke kan spille nå..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha plater med Shawn Lane, så bør du sjekke eBay. Det er ofte en utgave av Powers Of Ten der, enten studio eller live. Jeg har Powers Of Ten, den originale, fra 1992. Kjøpte den i Tromsø på Platebaren Feedback før de ble lagt ned, helt tilfeldig at jeg oppdaget at de hadde den.

Men siden soloplatene hans er ofte veldig dyre på eBay, så vil jeg heller foreslå noe med HLS; Hellborg, Lane, Sipe. Temporal Analogues Of Paradise og Time Is The Enemy er bra plater, vel verdt å satse på. www.abstractlogix.com har flere plater med HLS, masse bra å hente der. Jeg har tonnevis med bootlegs fra hele hans karriere, og hvis du har noen spørsmål så er det bare å spørre.

PS. Hold deg unna "All For Today" med Shawn Lane. Det er ikke samme mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har du powers of ten plata alexander?;)

shawn lane er jo dødsrå, har lissom sett liveversjonen av gray pianos flying, og det er jo helt fantastisk!=)

bare litt surt at jeg ikke kan spille nå..:S

Jepp, har den i mitt digitale arkiv. Skal få grillt an ut til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har den i mitt digitale arkiv. Skal få grillt an ut til deg.

ah, takker. takk til deg også yngtchie. shawn lane var litt av en mann asså. han hadde litt igjen før han tar reiersrud fra 1.plassen på fanlista mi, men han er godt sikret en 2.plass tror jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.