Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et minor problem med kabinett


Kentucky

Anbefalte innlegg

Fikk nettop nytt element i mailen, å så er det ene elemnetet falt ut. Jeg har jo nada peiling på sånt. Det ser ut til at alle ledningene er på plass er litt usikker. Er det tryght å skru opp crapet og sette det inn igjen? Jeg er også usikker på hvilken side av kabinettet jeg skal skru opp .. fremme eller bak?

Det er dette kabinettet

http://www.vadercabinets.com/

VC412BK (shown)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng på... Du fikk et element eller et helt fuckings kabinett sendt fra USA? Leid fly eller container da? :P

Det var et helt kabinett. Sendt med ups. Good det. Jeg fikk på elementet, men det skurrer når jeg slår på vreng kanalen. Vet ikke om det er toppen eller kabinettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har elementet detti ut av kabinettet!? Eller detti ut i den forstand at det har slutta å virke?

Du skrur av bakplata for å komme til ledninger og sånt, skal du ta ut et element, gjøres det vanligvis fra forsiden. Ser ingen grunn til at det skulle være noe farlig å skru opp..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har elementet detti ut av kabinettet!? Eller detti ut i den forstand at det har slutta å virke?

Du skrur av bakplata for å komme til ledninger og sånt, skal du ta ut et element, gjøres det vanligvis fra forsiden. Ser ingen grunn til at det skulle være noe farlig å skru opp..?

jeg skrudde det opp fra baksiden. Elementet hadde falt ut av hullet det hadde blitt båret fast i. Lednigene og alt hang enda i .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.