Gå til innhold
Pappa

Dean VX, grisebillig

Anbefalte innlegg

Se på dean VX på sound1.no, noen som vet hvorfor den er så grisebillig?

Tidligere har den jo gått for 5 lapper, lurte nå på om jeg skulle kjøpe meg en utelukkende pga kroppsfasongen :P

Er den helt jævlig er det jo bare å brette fram angreretten ;)

Edit: haha, har kjøpt meg en sånn en nå, skal prøve den og se om det er no god øks til de ynkelige to lappene jeg betalte.. oppdatering kommer når jeg får den i posten :lol:

Endret av jcberg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på dean VX på sound1.no, noen som vet hvorfor den er så grisebillig?

Tidligere har den jo gått for 5 lapper, lurte nå på om jeg skulle kjøpe meg en utelukkende pga kroppsfasongen :P

Er den helt jævlig er det jo bare å brette fram angreretten ;)

Edit: haha, har kjøpt meg en sånn en nå, skal prøve den og se om det er no god øks til de ynkelige to lappene jeg betalte.. oppdatering kommer når jeg får den i posten :lol:

Pga dette er en crap gitar, derfor er den billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga dette er en crap gitar, derfor er den billig.

Det er fullt mulig, men den har v-kropp.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er rævva å spille på og har rævva lyd er det vell ikke noe nøye hvilken fasong det er på gitaren? :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel egentlig jeg hadde gått for en Epi Goth V om jeg på død og liv skulle ha V fasong. Sjappa hadde iallfall en pent brukt en inne til 2500 for en tid tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde en DEAN V baby engang.. den søg så jævli.. Strengene var jo metervis vekke fra gribebrettet.. lyden var bare groms og.. Solgte den med en gang jeg kjøpte den.. :P:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde en DEAN V baby engang.. den søg så jævli.. Strengene var jo metervis vekke fra gribebrettet.. lyden var bare groms og.. Solgte den med en gang jeg kjøpte den.. :P:D

Strengene kan jo stilles på da :lol:

Og man kan jo bytte pickupper og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lurer jeg på hva du har drevet med, for strenghøyden er veldig lett å stille inn. Om det ikke hjelper å stille på brua, så er halsen din skeiv og du må stramme den inn. At mikkene suger, er bare tull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
det er noe med dette forumet og å bumpe gamle tråder..

Er det noe å grine over a?

Ikke så mye å fokusere på hver at jeg ødela for alle mann. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.