Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean VX, grisebillig


Pappa

Anbefalte innlegg

Se på dean VX på sound1.no, noen som vet hvorfor den er så grisebillig?

Tidligere har den jo gått for 5 lapper, lurte nå på om jeg skulle kjøpe meg en utelukkende pga kroppsfasongen :P

Er den helt jævlig er det jo bare å brette fram angreretten ;)

Edit: haha, har kjøpt meg en sånn en nå, skal prøve den og se om det er no god øks til de ynkelige to lappene jeg betalte.. oppdatering kommer når jeg får den i posten :lol:

Endret av jcberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på dean VX på sound1.no, noen som vet hvorfor den er så grisebillig?

Tidligere har den jo gått for 5 lapper, lurte nå på om jeg skulle kjøpe meg en utelukkende pga kroppsfasongen :P

Er den helt jævlig er det jo bare å brette fram angreretten ;)

Edit: haha, har kjøpt meg en sånn en nå, skal prøve den og se om det er no god øks til de ynkelige to lappene jeg betalte.. oppdatering kommer når jeg får den i posten :lol:

Pga dette er en crap gitar, derfor er den billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en DEAN V baby engang.. den søg så jævli.. Strengene var jo metervis vekke fra gribebrettet.. lyden var bare groms og.. Solgte den med en gang jeg kjøpte den.. :P:D

Strengene kan jo stilles på da :lol:

Og man kan jo bytte pickupper og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
jeg hadde en DEAN V baby engang.. den søg så jævli.. Strengene var jo metervis vekke fra gribebrettet.. lyden var bare groms og.. Solgte den med en gang jeg kjøpte den.. :P:D

Da lurer jeg på hva du har drevet med, for strenghøyden er veldig lett å stille inn. Om det ikke hjelper å stille på brua, så er halsen din skeiv og du må stramme den inn. At mikkene suger, er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.