Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

extol. hvordan få til den gitarsounden


knut

Anbefalte innlegg

De bruker såvidt jeg vet engl powerball og mesa tremoverb live for tiden.. Vet ike helt hva slags utstyr de brukte på undeceived. kan ha brukt så mangt i studio. Tidligere gitarist christer brukte en jmp-1 og marshall 9200 live før..tror jeg. Spilte forresten med de i Oslo for noen måneder siden med bandet vårt. Utrolig bra band og virkelig koselige folk!

www.extolweb.com ![/

Endret av Chocolate-Overdose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker såvidt jeg vet engl powerball og mesa tremoverb live for tiden.. Vet ike helt hva slags utstyr de brukte på undeceived. kan ha brukt så mangt i studio. Tidligere gitarist christer brukte en jmp-1 og marshall 9200 live før..tror jeg. Spilte forresten med de i Oslo for noen måneder siden med bandet vårt. Utrolig bra band og virkelig koselige folk!

www.extolweb.com ![/

Jeg mante fram en lignende lyd ut av en Peavey Bandit 112 i dag. Men er ikke helt sikker på om det er det de bruker. På Blueprint-skiva er det vel en ganske annen sound enn Undecieved. Sounden på U. er mye skitnere. Men. Jeg får vel skru og vri på ampen min som kommer snart.

Extol er det jeg vil klassifisere som 'verdens beste band'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jess, T-verb (combo?) it is.

Besitter denne ampen selv, og må si det er en mye mer allsidig amp enn forventet. Er ingen problem å skru alt fra Maiden, Ac/Dc til Tool og Dream Theater på den. Den har gått ut av produksjon, så da må man ut på bruktmarkedet å lete. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.