Gå til innhold
RKID

Trenger hjelp til ID...

Anbefalte innlegg

dsc000498vo.th.jpg

dsc000502hb.th.jpg

dsc000515lz.th.jpg

dsc000521nr.th.jpg

dsc000530qr.th.jpg

Vet ingenting om den, utenom at den har stått på et loft siden gamledager. Som dere ser på et av bildene at den heter opus 59' nede ved jackinngangen står det made in germany. Og så har den jazz-strenger.... <_<

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort noen søk, men ikke funnet noe. Basert på mikrofonen er det naturlig å tro å det er en eldre modell. 40-50-tall? Kan jo være at mikrofonen er ettermontert, men kan ikke se det på bildet. Prøv å se inni gitaren om det er noen tall eller navn som er synlige. Skal være mulig å finne ut hva det er for gitar, selv om den kanskje ikke er så godt kjent.

:D Morsomt med gamle gitarer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hvordan låter den, var jo jævlig tøff

låter ikke noe særlig ettersom strengene sikkert er godt over eldgamle. Elektronikken er også kaputt.

Har gjort noen søk, men ikke funnet noe. Basert på mikrofonen er det naturlig å tro å det er en eldre modell. 40-50-tall? Kan jo være at mikrofonen er ettermontert, men kan ikke se det på bildet. Prøv å se inni gitaren om det er noen tall eller navn som er synlige. Skal være mulig å finne ut hva det er for gitar, selv om den kanskje ikke er så godt kjent.

har sett i alle kriker og kroker men finner ikke en dritt :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender denne til topps igjen :-) :lol:

Hohoi! Najs gitar.

Må jo få shinet den opp igjen da vel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NÅ husker jeg hvor jeg så denne! the who gitaristen pete townshend brukte en nogenlunde lik en på et bilde jeg så en stund tilbake

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NÅ husker jeg hvor jeg så denne! the who gitaristen pete townshend brukte en nogenlunde lik en på et bilde jeg så en stund tilbake

oioi, i et blad da eller på nettet? Sleng inn en link hvis du finner det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.