Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Seriøs pianist...


aiwass

Anbefalte innlegg

Alt er jo ikke improvisert, han siterer noen Chopin greier her og der. Men alt i alt er det en fantastisk video, synes å huske at den ikke fikk så bra mottakelse på Petrucci-forumet i sin tid...

Ja, han siterer Chopin et eller annet sted midt i (riktig nok fritt, og med litt improvisasjon også der). Hva Petrucci-forumet angår, så var det vel mest fordi fyren som postet linken var en av de mest irriterende medlemmene i forumets historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han siterer Chopin et eller annet sted midt i (riktig nok fritt, og med litt improvisasjon også der). Hva Petrucci-forumet angår, så var det vel mest fordi fyren som postet linken var en av de mest irriterende medlemmene i forumets historie...

Sant nok, merkelig kar. Underlig at bet23 forsvarte ham så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han siterer Chopin et eller annet sted midt i (riktig nok fritt, og med litt improvisasjon også der). Hva Petrucci-forumet angår, så var det vel mest fordi fyren som postet linken var en av de mest irriterende medlemmene i forumets historie...

Oi, lurer på om jeg husker han. Var det han som posta ørten tråder med videoer i samme stilen? Han var ganske yr på sånn klassisk pianomusikk. Må ha vært et sært menneske. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jævla god det var han, men det var ikke akkurat noe særlig å høre på. Masse toner som var spillt etterhverandre, men det var vanskelig å få tak på noe melodi i det han spillte.

Det kommer vel mest an på hva man er vant til. Jeg hører mye på Chopin og Liszt, og jeg fikk masse melodi ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.