Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kommentarer til Gitarvideoer


Straymond

Anbefalte innlegg

Sorry, enten så er jeg sær eller ikke sær nok.

Jeg, klarer ikke å ha respekt for slike musikere.

for all del la dem holde på, og digg det alt du orker.

Men ikke prøv og press din musikk smak på meg.

når det gjelder klassisk rock så har du rett, men jeg går heler rett til kilden.

Kilden? Shawn Lane var gitarist i Black Oak Arkansas, et ganske stort amerikansk 70-talls band. Tro meg, du kan lære ekstremt mye fra den videoen.

Og det at du ikke engang respekterer en så fantastisk dyktig musiker, det skjønner jeg ikke. Greit at du ikke liker musikken, men folk som Shawn Lane fortjener all den respekt de kan få. Og forresten, "slike musikere", hva er det? Fusion gitarister? Session musikere? Multi-instrumentalister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør deg selv en tjeneste og se på resten av videoen, der han spiller ordentlige sanger. Intro-snutten er bare en teit showoff-greie tatt ut av sammenheng for å få folk til å sperre opp øynene litt. Mange av produsentene Shawn jobbet med prøvde å selge ham som en slags fartsdemon, men han var selv mye mer opptatt av melodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intro-snutten er bare en teit showoff-greie tatt ut av sammenheng for å få folk til å sperre opp øynene litt. Mange av produsentene Shawn jobbet med prøvde å selge ham som en slags fartsdemon, men han var selv mye mer opptatt av melodi.

Han er jo utrolig dyktig da, mange gode idéer og utrolig god teknikk.

dog liker jeg ikke musikkstilen (selv om det er en instruksjonsvideo, men man hører hva musikken er basert på).

Absolutt verdt å se på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.