Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fasevende


crib2k

Anbefalte innlegg

Bare jeg som ikke skjønte bæret av det spørsmålet?

" fra PC og lydkort til diverse prossessorer "

diverse prosessorer?

For å endre signalgangen kan du vel bare bytte om + og - på alle kablene (forutsatt at de er balanserte)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du fasevende signalet?

Om du skal maksimere signalet, men signalet vrenger seg på grunn av lydkortet, kan du jo kjøre det ut lavt og inn i en preamp av noe slag før du hiver det inn i prosessorene. Kan jo kjøpe en preamp med fasevender med det samme.. :P

Hvorfor bruke midi?

Tror du får forklare deg litt nærmere. Hva skal du bruke disse prosessorene til? Hva slags signal går ut fra PC'en? Er det innspilt? Bruker du pc'en som synth (softsynth?)? Er det for noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke mobb crib2k da! Han går i klassen min. Han har multiple sklerose (MS), og derfor har foreldrene hans kjøpt musikkutstyr til han i håp om at han skal få en ny hobby. Men det er gjerne ikke så veldig gøy for han dersom dere bare skal le av det han spør om!

bare svarte på det han spurte om. eller, fortalte han at det han sa ikke henger på greip. hva ville du sagt hvis noen spurte deg om det var en god idé å bruke logitech sin mus som ostehøvel, eller om det kansje var bedre å bruke nokiatelefonen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare svarte på det han spurte om. eller, fortalte han at det han sa ikke henger på greip. hva ville du sagt hvis noen spurte deg om det var en god idé å bruke logitech sin mus som ostehøvel, eller om det kansje var bedre å bruke nokiatelefonen..?

Eg blir skakk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sorry, men kan ikke si jeg forstår humoren din. Virker bare teit å komme og si "you've been punked". Tror du får prøve litt hardere. Videre så er det sikkert mange som har problemer med de forskjellige uttrykkene som blir brukt, det er derfor en prøver å få folk til å forklare seg litt nærmere hva en egentlig er ute etter. Er heller ikke noe morsomt om du prøver å kjøre på samvittigheten til de som prøver å hjelpe. Tror du får ta deg et kurs i god humor: Hører The Euphor selger disse billig (god trøndersk humor)... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.