Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TI


Lektor Tørrdal

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig tenkt å ikke poste flere innspillinger her, men her er noe jeg spilte inn for et par måneder siden, og vil ha litt feedback. Har fått en del positiv feedback fra før, men greit å høre hva andre folk synes.

Ja, jeg vet den er treg, men den er fin. Spilte den inn til ei jente.

G&L ASAT, switch i midten, Guitar Rig uten noe som helst, bortsett fra litt delay. Tone.

Mulig du må skru opp litt for å få maks ut av det.

TI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei for å kanskje måtte skuffe deg, men dette var ikke spesielt bra.

Det er ikke nødvendigvis sånn at hvis du har en fin lyd, noe jeg syns du hadde, så blir det du

spiller automatisk fint. Backingtracket ødela dessuten enda mer. Som om ikke det var nok så

er hovedtemaet ditt altfor likt en red hot chillipepper låt.

Endret av jsbach
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei for å kanskje måtte skuffe deg, men dette var ikke spesielt bra.

Det er ikke nødvendigvis sånn at hvis du har en fin lyd, noe jeg syns du hadde, så blir det du

spiller automatisk fint. Backingtracket ødela dessuten enda mer. Som om ikke det var nok så

er hovedtemaet ditt altfor likt en red hot chillipepper låt.

Ja, syns det ble ganske ræva med backingtracket også. Hører fint lite på RHCP, så jeg skjønner ikke hvor jeg har det fra. Ble gjort på et take om morgenen, improvisert. Så jeg syns ikke det er så dårlig, hvis man tar med det i betraktningen. Når det gjelder det med modulasjoner, så har jeg ikke peiling.

Endret av Lektor Tørrdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig avslappende og behagelig å høre på, det skal du ha. Men det blir dessverre litt kjedelig i lengden..

Syns det har potensiale, bare man jobber litt mer med det. Og likte ikke de dur-akkordene som kom på slutten. Syns ikke de passet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte gitarlyden svært godt. Kunne tenkt meg en liknende cleanlyd selv.

Harmonien var temmelig kryptisk og gresk for mine ører, men det minner meg litt om Ben Monder sin polytonale musikk. Temmelig lik stemning som han har i noen av sangene sine også. Likte best den versjonen av sangen din uten backing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte gitarlyden svært godt. Kunne tenkt meg en liknende cleanlyd selv.

Harmonien var temmelig kryptisk og gresk for mine ører, men det minner meg litt om Ben Monder sin polytonale musikk. Temmelig lik stemning som han har i noen av sangene sine også. Likte best den versjonen av sangen din uten backing.

Ben Monder? ASAT`en er en gud på cleanlyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jeg gær'n av å høre på.. Fikk sånne paranoide følelser.

Lyden var forsåvidt fin, men på backintracket låt det ikke i det hele tatt.

Og det virker ikke som dette er noe du har jobbet med, men bare satt deg ned med en fin lyd å klimpra litt.. Ga meg ingen ting.

Det du kan gjøre er å lage en sang, med korder, og et tema. Spille inn det, og så legge ut igjen. Da skal du se at det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.