Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar, DROOL


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har hatt floyd rose drit lenge.. ikke sinnsykt fornøyd med det.. men det er jo forskjellig hva man liker da.. greit hvis man onanerer (se signatur! hehhehe)..

Forresten: kul gitar mann! Litt frekk farge og plekterbrett for min del, men sikkert fet.. rock on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erm, slik gitaren min er nå (dvs. bridgen er ikke innstilt enda ettersom gitaren er helt innspilt enda) står vib.-armen minst 6 cm utenfor plekterbrettet, og etter 5 sek i kontakt med plekterbrettet holder den fortsatt stemminga, og det UTEN noen locking (får selve locking-skruene snart.), så vil jeg si at det er mye som duger

Men, ellers, tusen takk for fin innlegg, gitaren er deilig, virkelig deilig, og lyder himmelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd er nok kongen, tror ikke det er noen som kan måle seg.. for en som er vant med standard Fenderd Tremolo, så tar det lit tid å vende seg til..

Ved lett tremolobruk går det ganske bra med Fender/fenderetterlikninger, men det krever at gitaren er perfekt satt opp, at strengene ikke ligger i skarp vinkel over saddelen, det krever også skikkelige stemmeskruer..

Jeg bruker ikke tremolo, og har 5 fjerder på.. Jeg har en spillestil der jeg bender mye i tilleg bruker jeg en del Countrytriks der jeg bender flere strenger samtidig i tilleg til at noen klinger.. er det for mykt oppsett da så blir de klingende tonene sure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.