Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gnome goes Dream Theater


Gnome

Anbefalte innlegg

Helu!

Er skjeldent dere hører noe fra min side, er vel mest grunnet dovenskap :P Men jeg spilte inn gitarsoloen i Innocence Faded av Dream Theater for en liten stund siden. Er et par småfeil (og en litt stor) samt at solospillet er noe utight innimellom. Tenke på to ting samtidig og slikt vet dere...

Men her er det iallefall.

Backingtracket fant jeg på www.guitarbt.com, tab'en jeg har lært fra er på www.mysongbook.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge har du spilt og hvor gammel der du? syns det var ganske bra jeg, bortsett fra noen bends.

Men lurer på om du komponerer ting selv/improviserer? for jeg har vært inne på sida di og sett på tingene du har spilt inn, og det er bare dream theater ting der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år gammel og har spilt i 6,5 år. Jeg spiller i band, og vi har noen låter liggende på www.enterdigital.net/pentathlon. Er gamle opptak, og spillingen er ikke allverdens, men det er iallefall et par av låtene :)

Den shred greia er jo egen, men det var jo bare en spøk egentlig :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Takk for tilbakemelding :)

Flyt er veldig vanskelig å få til på den der, er vel det jeg har terpet mest på når det gjelder den soloen, og allikavel er det strevsomt. Kanskje litt over hva jeg er god for enda, menmen, er en utrolig morsom solo å spille :)

Trickster: Jeg startet å spille da jeg var 10 år gammel. Jeg fylte 11 juli etter jeg kjøpte den røde strat'en min i mars. Var våren i 5. klasse dette her, går nå i 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.