Web Analytics
Jump to content

Guitar player Magazine !

Mr.Bungle
 Share

Recommended Posts

huff....

har vi en undertrykket mann her ?

Er vel ikke akkurat eensbetydende med dårlig kvalitet det Gibson, du er stor gutt du og ser vel litt lenger enn som så ?

Man kjøper da vel ikke på grunn av at den eller det hadde den fineste dama på salgsplakaten ?

I markedsføring er det jo viktig å ha noe som er lett igjenkjennelig, for noen er det DeanGirls for andre er det styggen selv ! men for Dean er det hovedsakelig artistene som spiller på instrumentene, akkurat som hos Fender og Gibson !

Michael Angelo Batio spiller på Dean !!

Og hvis du går på forsiden til www.deanguitars.com så vil du ikke se damene først gjør du vel ?

Men de finnes i de små thumbnailsene på høyre side !! ..... oi det var 3 linker til lettkledde damer det !!

Skal lure på om du ble skuffet over at det ikke var mer ?

ikke ment som noe alvorlig Gibson, bare at det er krydder på sidene, Fender og Gibson er etter min mening ganske konservative og treige, kjedelige sider !

Jackson, BC Rich, ESP etc. er mer ekstreme og HARRY da, hvis du legger vekt på slike ting når du velger ny gitar !

Det skal også sies at Kunde oppfølgingen til Dean må være uslåelig !!

Bestilte bassen min i April, og fikk da forespeilet 3 måneders levering, etter 2 mnd. ringte de fra Dean og forklarte at det ble litt utsatt, helt fra da av har jeg blitt oppdatert på hvor langt unna bassen er etc. pr. telefon, og jeg har snakket med noen av de andre som åzzå kjøpte, samma story'n der, alle har fått tlf. en gang i uka i snart et halvt år !!!! snakk om kunde oppfølging fra PRODUSENT !! Skulle likt å høre Fender eller Gibson hadde gjort det der !!

vel vel... kunne sikkert sitti her til i morra og forsvart Dean, men når alt kommer til alt så dreier det seg om smak og behag...... og ikke om hvem som har de fineste damene !!

Ahhhhh.... har nå sitti i 6 timer og spilt bass yooohooo...... !!

vel vel... kunne sikkert sitti her til i morra og forsvart Dean, men når alt kommer til alt så dreier det seg om smak og behag...... og ikke om hvem som har de fineste damene !!  

Akkurat det har du så utrolig rett i at du vet det sannsynligvis ikke selv engang:)

Når det gjelder Dean og hjemmeside/promotion, skal jeg være enig i at det finnes bedre.. Men å si at Dean er useriøs, det blir for drøyt...

Da har du satt deg lite inn i hva Dean Zelinsky`s historie og filosofi...

Jeg kan f.eks sitere en komentar fra Ed Roman..: Om du ikke vet hvem Ed Roman er,så kan jeg bare nevne at han kritiserer f.eks både PRS og Tom Anderson, han er meget opptatt av å fremheve de merkene som har god byggekvalitet og som står i forhold til prisen de selges for..

Dean Quality

I have been selling Dean guitars for 30 years, I remember when Dean was a 17 year old kid just starting out with radical shapes and innovative headstocks.

The quality of Dean's original guitars is legendary. Many people discounted them as not being credible due to the headstock and other radical things that Dean was doing. Few people are aware that the large headstock was actually tuned so that the neck would resonate better and therefore make the guitar sound better. Another little known fact is that on the Gibson Korina models of the mid 50's (the most sought after of all the Gibson's) Some of these had forked headstocks much like the Dean's. A forked headstock 50's Korina V can easily bring over $100.000.00.

Han skriver også mere viktig...

In the Late 80's and early 90's Oscar Medeiros owned the Dean name & trademarks. He built some of the first neck through models and initially instituted the American Custom Shop. I purchased and sold a large number of these models from him. The basic quality was quite good. I dealt with that reincarnation of the Dean company for several years and sold a tremendous amount of product

The company is also bringing in from Japan & Korea some of the best looking import guitars I have seen. Many of my long time readers can attest to my dislike of most imported guitars. Dean however is selling them at such incredibly cheap prices that I have to give them a high mark. ML, V's Z's as low as $199.00 now that's what I call a good deal. When I bash imported Asian guitars like ESP for example it's because they are selling pretty much the same stuff for 5 to 6 times as much money.

Dean Guitars has acoustic guitars with full electronics, custom inlays and beautiful finishes for dirt cheap. Their Bass line has taken "Best in Class" year after year by most of the magazines who have rated them.

Før dere utaler dere om ting, så lønner det seg å vite lit om produktet på forhånd!!

Det blir det samme som å si at Stakset Gitarer er useriøse, fordi de ikke har oppdattert internettside!!