Gå til innhold
Jonathan

Guthrie Govan til oslo! :)

Anbefalte innlegg

Ikke som solo-artist, men med Asia da :P

så reklame for Dio+BoC+Asia her om dagen... 04/12/05 spiller de i Oslo, tror jeg.

Kan være kjekt å få med seg ;)

Guthrie Govan, Doug Aldrich og Buck Dharma kan bli ganske så fett på en kveld!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

crap! mente Uriah Heep, ikke Blue Oyester Cult :P altså ingen buck dharma :( menmen

skal vi se... søk på google, fant noe i scream magazine.. men leste også i dagbladet om det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags band vil han spille i? Noe sykt hvor man får se hva som gjør den mannen så genial?

Med noe clinic og sologreie hadde jeg reist på dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han spiller I Asia for tiden.(er ikke noe kjent med sangene deres, men regner med det blir bra gitarspill )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Musikken til Asia er ikke akkurat den mest fengende etter min mening, men med Guthrie på øks frister det likevel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Asia (vis det er den samme som jeg er kjent med) er et spin-off greie fra bandet Yes. Det første albumet var en suksess, men etter det har det ikke gått så bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ned denne Tone Merchants DVD videoen fra eMule i dag (tror ikke de har som mål å tjene penger på den, så tviler på at de bryr seg at den ligger ute).

Enkelte ganger smilte jeg og slo meg i leggen så hardt at det gjorde vondt! Med den artikulasjonen og kontrollen, så får han selv det enkleste blues licket til å høres fresht ut. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ned denne Tone Merchants DVD videoen fra eMule i dag (tror ikke de har som mål å tjene penger på den, så tviler på at de bryr seg at den ligger ute).

Enkelte ganger smilte jeg og slo meg i leggen så hardt at det gjorde vondt! Med den artikulasjonen og kontrollen, så får han selv det enkleste blues licket til å høres fresht ut. :D

den med bumblefoot? bestilte akkurat :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er altså en med Bumblefoot der også? Har bare sett det lille klippet fra NAMM hvor Guthrie og Ron spiller denne country-aktige låta.

Men mener du Tone Merchants? Ser bare at de tilbyr Guthrie på DVD...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander: Har du den Clinic Dvd`en eller Live Dvd`en (Erotic Cakes og The fellowship) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.