Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pedalbrett med lav front? (bilder)


elros

Anbefalte innlegg

Elros sitt flotte brett bygger ikke så mye opp fra bakken (Kun tykkelsen på bunnplate+ evt føtter/beskyttelses-hardware), og har heller ingen kant i front av pedalene.

De eksemplene på Rufo-løsninger jeg fant på webben deres hadde flight med løst brett, altså bygger også de kun høyden av platen og føttene (og pedaler, naturligvis). Derfor jeg spurte.

For øvrig flott arbeid og fint brett det Elros har produsert, bare så det er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Hensikten med å lage pedalbrettet slik var å ha noe som er lett å ta med seg, kjapt å rigge opp (og ned) men samtidig ha fordelen som et løst brett har (lav front, for volum pedal o.l.).

Det er fortsatt ikke helt komplett enda. Jeg har laget en strømforsyning, og en til pedal (en MXR Envelope Filter klone); men jeg har ikke fått GR-20 pedal greia enda. I løpet av uken tror jeg det skal bli komplett. Nye bilder da, kanskje. asleep.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Helvete! Flott jobb.

Du tok en del motivasjon fra meg der :lol: Jeg skal begynne å bygge en kasse for to forsterkertopper denne uka. Må nok gjøre det på samme måte, iallfall slik jeg har planlagt det. Veldig kjekt å vite at man kan få kjøpt listverket og slik fra andre steder enn Rufo, de selger det til blodpriser (1 rack skrue for 16kr for eksempel). Kan nok hende et brett som dette er greit å kjøpe fra Rufo, men når det gjelder prosjektet mitt så er det ikke sjangs i faen at jeg betaler 4-6 000 kroner for en kasse jeg kan bygge sjøl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.