Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Ikke lik Slipknot. det er en haug med tullinger som ikke er i nærheten av å kunne spille... :x :cry:

det var mitt tips..

så kommer trikset ..

"trekk et kort ut av bunken , og se på det , og legg det tilbake i bunken ,... var det en kløver dame? spar 6?ruter 2?"

:twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njet ,.. de kan slåss. de kan kle seg stygt . de kan ha på stygge masker , men de kan ikke spille... det ville jeg si...

dessuten ... så er det idiotisk....

hehe..

det var jo bare et tips... om du liker det , det er opp til deg.. det er et tips . og det er smart å ta det seriøst .. akkurat som det er smart å følge med på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njet ,.. de kan slåss. de kan kle seg stygt . de kan ha på stygge masker , men de kan ikke spille... det ville jeg si...

dessuten ... så er det idiotisk....

hehe..

det var jo bare et tips... om du liker det , det er opp til deg.. det er et tips . og det er smart å ta det seriøst .. akkurat som det er smart  å følge med på skolen...

du får det til å høres ut som om du er så jævla god hele tiden, noe du ikke er. "hylhyl, alle er dårlige, men ikke jeg da" :x

det her var et nyttg tips! men de fleste er vell klar over det fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

satriani , jeg ler av deg..

nå er det jo DEG som tror du er god.. så .. og det har du jo forsåvidt gitt inntrykk av hele tiden da, at du er bedre enn alle .. det synts jeg var idiotisk av deg å si..

dessuten

hvordan vet du at jeg ikke eier deg lissom? kan vel forsåvidt hende.... eller er det umulig siden du er så god??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for jeg er jo så god å greier. tenker jeg har gitt fra meg signaler om at jeg er så jævlig god! NOT

DU burde ha en jævlig god grunn til å si at andre suger så jævlig, å det må da komme av at du selv er så jævla god?

"hvordan vet du at jeg ikke eier deg lissom? kan vel forsåvidt hende.... eller er det umulig siden du er så god??" å.. så det er om å gjøre å være best?? akuratt, det er KUUUULT. - ingen har sjangs mot deg.

jeg tenkte bare at jeg skulle si meningen MIN om deg, siden du sier meningen DIN om alle andre band å folk i ett sett, som alltid er rettet negativt. eller, ikke negativt mot vai da såklart.

gjett hvem som ler nå!! HA-HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.